Заповед на Кмета 1428/20.09.2023г., относно организиране на празнични общински мероприятия за периода от 23.09.2023 г. до 25.09.2023 г. включително

A A A

 

ЗАПОВЕД 1428/20.09.2023Г.

На основание чл. 44, ал.1, т.1 и ал.2 от ЗМСМА и чл.11, ал.5 от Наредба за търговска дейност на територията на община град Добрич, приета с решение № 9-18/26.06.2012 г., изм. и доп. с решение 11-4/20.09.2016 г. на Общински съвет град Добрич, във връзка с годишен график за провеждане на празнични базари, мероприятия и продажба на открито за 2023 г., чл. 22, ал.1 и чл. 24 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги, приета с решение 10-07/31.07.2012 г., изм. и доп. с решение 33-4 от 26 април 2022 г. на Общински съвет град Добрич; изм. с реш. № 97 от 01.03.2023 г. на Административен съд – Добрич, влязло в сила от 22.03.2023 г.

 

Н А Р Е Ж Д А М

 

По повод 25-ти септември – Ден на град Добрич за периода от 23.09.2023 г. до 25.09.2023 г. включително да се организират празнични общински мероприятия включващи следните дейности:

 

  1. Търговска дейност с балони и знамена по бул. „25-ти септември“ /пешеходна зона/ – върху места всяко минимум по 2 кв. м.
  2. Атракционни и развлекателни съоръжения, по схема на разполагане, утвърдена от гл. архитект на Община град Добрич - бившия автопазар между стадион „Дружба“ и спортна зала „Добротица“. Разполагането на атракционните съоръжения да се извърши след 21.09.2023 г.

 

В периода от 19.09.2023 г. до 21.09.2023 г. включително, всеки желаещ да участва подава заявление за издаване на разрешение за търговска дейност. Заявленията се приемат на работно място „Икономическо развитие“ в Центъра за услуги и информация на Община град Добрич. При издаване на разрешението се заплаща такса за извършване на търговска дейност с балони и знамена - 1 лв. /кв. м./ на ден и такса за разполагане на атракционни съоръжения - 0.50 лв. /кв. м./ на ден.

 

Настоящата заповед да се публикува на сайта на общината и на информационното табло пред сградата след подписването й.

Изпълнението на заповедта възлагам на г-н Юзай Хамди – Директор на дирекция ИРЕФОП.

Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на г-жа Росица Йорданова – Зам.- кмет ИРЕФ.

Препис от заповедта да се връчи на страните за сведение и изпълнение.

 

ЙОРДАН ЙОРДАНОВ

Кмет на Община град Добрич 

Файлове:

Публикувана на: 20 Септември 2023 15:43:37
Свали в pdf