Разглеждане на ПУП-ПП за обекти извън урбанизирани територии в повече от една община

A A A

Включва процедури по:

1. Издаване на становище на Кмета, съгласно чл.135, ал.4 т.2 или т. 3 от Закона за устройство на територията;

 

Необходими документи:

1. Заявление за издаване на становище от Кмета на Община град Добрич

- Предварителен проект с вариант (и) на трасето;

- Списък на засегнатите имоти и собственици

 

2. Съобщаване на окончателен проект по чл.126, ал.6 т.2 и във връзка с чл.128, ал.12 от Закона за устройство на територията;

 

Необходими документи:

2. Заявление за съобщаване на окончателен проект

- Проект с обем и съдържание, съгласно Наредба № 8 от 14 юни 2001 г. за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове;

- Копие от Заповед на Областен управител;

- Данни за заинтересованите лица по чл. 131 от ЗУТ;

- Предварителен(ни) договор(и) за учредяване право на прокарване;

- Съгласувателни писма от заинтересованите централни и териториални администрации, специализираните контролни органи и експлоатационни дружества в случаите, когато са изисквани с мотивираното предписание;

- Квитанция за платена такса.

Срок за извършване на услугата: 1 месец

Цена:

За издаване становище на Кмет на Община град Добрич по чл.135, ал.4, т.2 или т.3 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) - 200 лева;

За съобщаване на окончателен проект по чл.126, ал.6, т.2 от ЗУТ във връзка с чл.128, ал.12 от ЗУТ - 300 лева.

Таксата за извършване на административната услуга може да се заплати по банков път на сметка на Община град Добрич, както следва:

IBAN: BG12IABG74958400875901 Код за вид плащане: 44 80 01

„Интернешънъл Асет Банк“ АД, клон Добрич BIC: IABGBGSF  

Файлове:

15:07:22, 1 Април 2024