Необходими документи:
- Заявления по образец;
1. Заявление за процедиране и одобряване
2. Заявление за разрешение за изработване/допускане на изменение
3. Заявление за изменение на плана за регулация
4. Заявление за съобщаване на окончателен проект
5. Унифицирано заявление за услуга: 2117 "Одобряване на подробен устройствен план"
- Документи за собственост;
- Проект ( с обем и съдържание, съгласно Наредба № 8);
- Мотивирано предписание;
- Данни за заинтересованите съседи по чл. 131 от Закон за устройство на територията (ЗУТ);
- Предварителен договор за прехвърляне на собственост с нотариално заверени подписи в случаите по чл.17, ап.2 т.2 и 3 от Закон за устройство на територията (ЗУТ);
- Писмено съгласие на собствениците на съседните урегулирани поземлени имоти в които се иска свързано ниско застрояване, съгласно чл. 21, ал.4 от Закон за устройство на територията (ЗУТ);
- Съгласувателни писма от заинтересуваните централни и териториални администрации, специализираните контролни органи и експлоатационни дружества в случаите, когато са изисквани с мотивираното предписание;
- Квитанция за платена такса ;
Срок за извършване на услугата: до 4 (четири) месеца от датата на подаване на заявлението.
Цена на услугата, както следва:
50 лв./имот при внасяне на документацията;
Процедура по обявяване, разглеждане и одобряване на устройствени планове:
- ЧИ на ОУП, ПУП, ПР, ПЗ, ПРЗ, РУП, ПУП-ПЗ по чл. 12 от ЗУТ, ПП - 300 лв.
- При повторно и всяко следващо разглеждане на ПУП-ПР,ПРЗ, РУП, и др. - 150 лв. (20% от таксата)
- Изменение на влезли в сила ПУП по чл. 135а от ЗУТ. - 90 лв. (30% от таксата)
Таксата за извършване на административната услуга може да се заплати по банков път на сметка на Община град Добрич, както следва:
IBAN: BG12IABG74958400875901 Код за вид плащане: 44 80 01
„Интернешънъл Асет Банк“ АД, клон Добрич BIC: IABGBGSF