„Счетоводител, оперативен” в Оп "Обреден дом" гр. Добрич

A A A

ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ ОБРЕДЕН ДОМ – ГРАД ДОБРИЧ

обявява свободно работно място за длъжността „Счетоводител, оперативен”

 

1.Минималните изисквания за заемане на длъжността:  

      1.1.  Област на дейност: Обработка на финансово-счетоводни документи, изготвяне на справки, отчети и анализи, свързани с дейността.

1.2. Цел на длъжността:

  • Осъществява счетоводната отчетност и следи за своевременното и точно отразяване на всички стопански операции.
  • Участва в изготвянето на месечните, тримесечните и годишни отчети за касовото изпълнение на бюджета и СЕС.
  • Участва в изготвянето на оборотните ведомости и приложенията към тях .
  • Следи за правилното оформяне на първичните счетоводни документи.
  • Съставя извлечения и справки от счетоводните сметки , необходими за дейността. Участва в комисии за инвентаризации и проверка на материално-отговорни лица. Изготвя платежни документи.

      1.3.  Изисквана минимална степен за завършено образование: средно икономическо или висше образование

      1.4. Професионална област  на специалността, по която е придобито образованието – специалности от направление Икономика

      1.5.  Години професионален опит: 1 година; наличие на професионален опит в бюджетната сфера е предимство

      1.6. Допълнителни изисквания: добра компютърна грамотност, познание на нормативната база, касаеща бюджетната дейност.

2.    Необходимите документи за кандидатстване:

      2.1.  Заявление за участие (свободна форма);

      2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;

      2.3.  Автобиография;

      2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.

3. Място за подаване на документите:

      Кандидатите подават документите за кандидатстване лично в ОП „ Обреден дом“ град Добрич, ул. “Адриана Будевска“ №1, всеки делничен ден от 08:00 часа до 16:00 часа.

      При подаване на документи всички кандидати се запознават с длъжностната характеристика.

      Лица за контакти:Румена Маринова 0885 518 474

4. Срок за подаване на документите: 29. МАРТ 2024 Г..

5. Етапи:

     5.1.  Подбор по документи.

     5.2.  Събеседване с допуснатите кандидати:

Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.

С избрания кандидат ще бъде сключен безсрочен трудов договор на основание чл. 67, ал. 1, т. 1 и във връзка с чл.70, ал.1 от КТ в полза на работодателя.

Публикувана на: 13 Март 2024 15:43:51
Свали в pdf