„Личен асистент” по Проект „Грижа в дома"

A A A

Във връзка с изпълнение на Проект „Грижа в дома в Община град Добрич“, договор ВG05SFPR002-2.001-0081, процедура за директно предоставяне на БФП ВG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, съфинансиран от Европейския социален фонд плюс, чрез Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г.

 

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Област на дейност: Предоставяне на почасови социални услуги в домашна среда на възрастни хора и лица с увреждания. Подобряване достъпа до социални услуги и преодоляване на социалното изключване на потребителите.

1.2. Цел на длъжността:

1.Поддържане на личната хигиена на потребителите (обличане, събличане, къпане, миене, бръснене, подмяна на бельо);

2. Поддържане битова хигиена на помещението, което обитава потребителят;

3. Съдействие при приготвяне на храна и оказване помощ при хранене;

4. Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост, заплащане

на битови сметки с финансови средства на потребителя;

5. Оказване на съдействие за организиране на свободното време на потребителите и

насърчаване комуникацията и поддържането на социалните контакти.

6. Съдействие при посещение в държавни институции – НОИ, НАП, НЗОК, Дирекция „Социално подпомагане“ и др. и посещение при личен лекар.

7. Подпомагане на специалиста по здравни грижи при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени дейности на потребителя.

1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование – основно образование;

1.4. Години професионален опит – професионалният опит в областта е предимство.

1.5. Допълнителни изисквания - комуникативност, умения за работа в екип, позитивна нагласа за работа с възрастни хора в невъзможност от самообслужване и лица с увреждания.

2. Необходими документи за кандидатстване:

2.1. Заявление за участие (по образец, Приложение № 1);

2.2. Професионална автобиография;

2.3.Копие от документи за придобито образование и образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;

2.4.Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на трудовия стаж и професионалния опит;

2.5. Декларация, с която декларират, че са пълнолетни български граждани, не са поставяни под запрещение, физически и психически са пригодни за изпълнение на длъжността не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не са лишавани по съответен ред от правото да заемат определената длъжност– (по образец, Приложение № 2)

2.6.Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);

2.7. Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);

3. Място за подаване на документите:

Кандидатите подават документите за кандидатстване лично или чрез упълномощено лице в Община град Добрич, корпус III (Бивш партиен дом), ет. 7, стая 702, всеки делничен ден от 09:00 часа до 12:00 часа.

Тел. за контакти: 058/602017 – Златина Георгиева

4. Срок за подаване на документите – до 12:00 часа на 28.08.2023 г. включително

5. Етапи на подбора:

5.1. Подбор по документи;

5.2. Събеседване с допуснатите кандидати.

След подбора по документи допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му. Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността при подаване на документите. С избраните кандидати ще бъде сключен трудов договор за извършване на определена работа по проекта, чийто срок е до 05.01.2024 г.

Публикувана на: 23 Август 2023 10:28:12
Свали в pdf