Контрольор в отдел „Зони за платено паркиране”

A A A

ОП „Паркинги и пазари” град Добрич

обявява 2 (две) свободни работни места за длъжността  „Контрольор“

в отдел „Зони за платено паркиране”

 

  1. Минималните изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Област на дейност:

    -  администрира услугите, свързани със зоните за платено паркиране на територията на града.

    - следи чрез софтуер и/или мобилно устройство спазването на условията за ползване на      „Платените зони за паркиране“ от страна на водачи и/или собственици на МПС.

    -  осъществява връзка с екипите, налагащи принудителна административна мярка.

1.2. Кратко описание на длъжността – Констатира и регистрира паркираните автомобили в обслужваните платени зони. Следи за спазването на правилата за паркиране съгласно ЗДвП, както ред и условия за преференциално паркиране. Консултира граждани и клиенти по отношение ползването на месечни абонаменти и кратковременния престой в платените зони. Осъществява връзки с екип „принудително задържане на автомобили“  и  органите на реда.

1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование – средно.

1.4. Години професионален опит – не е задължителен.

1.5. Допълнителни изисквания:

     -  компютърна грамотност;

     - да познава Наредбата за организацията, безопасността на движението и дисциплината на водачите на превозни средства и пешеходците на територията на Община град Добрич;

     -  умения за самостоятелна работа, както и за работа в екип;

     -  прецизност и компетентност при изпълнение на трудовите задължения;

     -  комуникативност, любезност;

     -  кандидатът да не е съден и/или осъждан за злоупотреби;

     - да притежава здравословно състояние, позволяващо извършване на дейността, включително и да не се води на отчет в Център за психично здраве.

   2. Необходими документи за кандидатстване:

2.1.  Заявление (свободна форма);

2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, както и за допълнителна преквалификация (ако има такива);

2.3.  Автобиография (с посочен телефон за обратна връзка);

2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на трудовия стаж и професионалния опит.

3. Място за подаване на документите:

Кандидатите подават документите си за кандидатстване лично в Общинско предприятие „Паркинги и пазари“ на адрес: град Добрич, пл. „Македония“ № 14 (Административна сграда) всеки работен ден от 09,00 до 12,00 часа и от 14,00 до 17,00 часа.

 За контакти:   Радуш Радушев – Ръководител „Зони за платено паркиране“ – тел. 0882 511 201

                      инж. Георги Георгиев – Директор на ОП „Паркинги и пазари“– тел. 0893 391 413

4. Срок за подаване на документите: до 23.04.2024 г. включително.

5. Етапи:

5.1. Подбор по документи.

5.2. Събеседване с допуснатите кандидати.

 

След подбора по документи допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.

С избрания кандидат ще бъде сключен безсрочен трудов договор на основание чл. 67, ал.1, т.1 от Кодекса на труда на 8-часов работен ден, със срок на изпитване 6 месеца, уговорен в полза на работодателя.

Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността „Контрольор“ на място в администрацията на общинското предприятие.

Публикувана на: 8 Април 2024 16:57:57
Свали в pdf