ОП „Паркинги и пазари” град Добрич
обявява 2 (две) свободни работни места за длъжността „Контрольор“
в отдел „Зони за платено паркиране”
- Минималните изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Област на дейност:
- администрира услугите, свързани със зоните за платено паркиране на територията на града.
- следи чрез софтуер и/или мобилно устройство спазването на условията за ползване на „Платените зони за паркиране“ от страна на водачи и/или собственици на МПС.
- осъществява връзка с екипите, налагащи принудителна административна мярка.
1.2. Кратко описание на длъжността – Констатира и регистрира паркираните автомобили в обслужваните платени зони. Следи за спазването на правилата за паркиране съгласно ЗДвП, както ред и условия за преференциално паркиране. Консултира граждани и клиенти по отношение ползването на месечни абонаменти и кратковременния престой в платените зони. Осъществява връзки с екип „принудително задържане на автомобили“ и органите на реда.
1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование – средно.
1.4. Години професионален опит – не е задължителен.
1.5. Допълнителни изисквания:
- компютърна грамотност;
- да познава Наредбата за организацията, безопасността на движението и дисциплината на водачите на превозни средства и пешеходците на територията на Община град Добрич;
- умения за самостоятелна работа, както и за работа в екип;
- прецизност и компетентност при изпълнение на трудовите задължения;
- комуникативност, любезност;
- кандидатът да не е съден и/или осъждан за злоупотреби;
- да притежава здравословно състояние, позволяващо извършване на дейността, включително и да не се води на отчет в Център за психично здраве.
2. Необходими документи за кандидатстване:
2.1. Заявление (свободна форма);
2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, както и за допълнителна преквалификация (ако има такива);
2.3. Автобиография (с посочен телефон за обратна връзка);
2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на трудовия стаж и професионалния опит.
3. Място за подаване на документите:
Кандидатите подават документите си за кандидатстване лично в Общинско предприятие „Паркинги и пазари“ на адрес: град Добрич, пл. „Македония“ № 14 (Административна сграда) всеки работен ден от 09,00 до 12,00 часа и от 14,00 до 17,00 часа.
За контакти: Радуш Радушев – Ръководител „Зони за платено паркиране“ – тел. 0882 511 201
инж. Георги Георгиев – Директор на ОП „Паркинги и пазари“– тел. 0893 391 413
4. Срок за подаване на документите: до 23.04.2024 г. включително.
5. Етапи:
5.1. Подбор по документи.
5.2. Събеседване с допуснатите кандидати.
След подбора по документи допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
С избрания кандидат ще бъде сключен безсрочен трудов договор на основание чл. 67, ал.1, т.1 от Кодекса на труда на 8-часов работен ден, със срок на изпитване 6 месеца, уговорен в полза на работодателя.
Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността „Контрольор“ на място в администрацията на общинското предприятие.
Окончателни резултати от събеседване за длъжността „Контрольор" в ОП „Паркинги и пазари".
Допуснати до събеседване кандидати за длъжността "контрольор" в ОП "Паркинги и пазари"