„Директор“ на дирекция „Административно-правно, информационно и техническо обслужване” при Община град Добрич
Община град Добрич на основание чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС) и Заповед №737/21.05.2024 година на кмета на общината,
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността „Директор“ на дирекция „Административно-правно, информационно и техническо обслужване” при Община град Добрич.
1. Кратко описание на длъжността:
Участва активно в разработването и реализирането на целите и задачите на общинското ръководство и администрацията, като осъществява ефективно ръководство, организация, координация и контрол на дейностите за качествено административно-правно, информационно и техническо обслужване.
Подпомага организационно и технически Кмета и неговия екип при реализиране на програмата му за управление и съдейства за добрата визия на Община град Добрич пред обществеността;
Ръководи, координира и контролира дейността за реализиране на общинската политика в областта на: административно-правното обслужване, на обществените поръчки в съответствие с действащите законови и подзаконови нормативни актове, организационно-методическото подпомагане на дейностите по местното самоуправление, усъвършенстване качеството на административното обслужване, деловодната и архивната дейност, информационното осигуряване и прилагане на информационните технологии и автоматизираните информационни системи, информационната сигурност и електронното управление.
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
2.1. Степен на завършено образование: Магистър;
2.2. Професионална област – Социални, стопански и правни науки;
2.3. Професионален опит: 4 години в общинска и/или държавна административна структура или придобит ранг ІІІ младши;
3. Специфични изисквания за длъжността, установени с нормативен акт:
Да отговаря на изискванията, установени в чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител.
4. Други:
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавните служители български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
5. Конкурсът с допуснатите кандидати ще се проведе на три етапа:
- решаване на тест;
- практически изпит;
- интервю.
6. Необходимите документи за участие в конкурсната процедура са:
6.1. Заявление за участие в конкурса – Приложение №3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС) (образец);
6.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност (образец) ;
6.3. Автобиография CV формат;
6.4. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна професионална квалификация;
6.5. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка; служебна книжка или придобит ранг като държавен служител;
6.6. Документ за самоличност – необходим само за идентификация.
7. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават в: 10-дневен срок от публикуване на обявлението, от 8:30 часа до 12:00 часа и от 13:30 часа до 17:00 часа, на адрес: Община град Добрич, ул. „България“ №12, етаж 3, стая №320, лично от кандидатите или техни упълномощени представители.
Определям следното длъжностно лице за приемане на документите: Елица Георгиева, младши експерт „Човешки ресурси“.
Телефон за контакти: 058/601 605, в. 216.
Документите могат да се подават по електронен път на електронната поща: [email protected], като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Формулярите по образец може да се получат всеки работен ден в Община град Добрич, „Център за услуги и информация“, работно място „Деловодство“, ет. 1 от 08:30 часа до 12:00 часа и от 13:30 часа до 17:00 часа. Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
8. Минимален размер на основната заплата: 933 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата се отчитат нивото на заеманата длъжност, изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията и вътрешните правила за заплатите в Община град Добрич
9. Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Информационното табло пред сградата на Община град Добрич и на интернет страницата на общината, в регламентираните от законодателството срокове.
Допуснати до тест кандидати за длъжността "Директор" на дирекция АПИТО
Допуснати до интервю кандидати за длъжността "директор" на Дирекция АПИТО, Община град Добрич
Окончателни резултати от конкурс за длъжността "директор" на дирекция "АПИТО", Община град Добрич