ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ ОБРЕДЕН ДОМ – ГРАД ДОБРИЧ
обявява свободно работно място за длъжността „Административен специалист с контролни функции”
1.Минималните изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Област на дейност: Траурна дейност.
1.2. Цел на длъжността:
- Изпълнява и подпомага вътрешната комуникация, изготвя документация в управленската структура, като използва специализирани знания по предмета на дейността;
- Координира, възлага и проверява работата на административния персонал; подготвя и обработва документи според спецификата на дейността.
- Контролира спазването на изискванията, свързани с благоустрояването на гробните места, на процесите, свързани с изхвърляне на отпадъци на нерегламентирани места, както и бъркането на бетон по алеите и други подобни
- Подготовя документация, свързана с предприемане на действия по освобождаване на гробни места с изтекъл срок на гробоползване;
- Изпълнява и други функции от спектъра на дейност на Общинското предприятие.
1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование: средно образование
1.4. Професионална област на специалността, по която е придобито образованието – специалности от направление общообразователно, природни или технически науки.
1.5. Години професионален опит: 1 година
1.6. Допълнителни изисквания: Компютърна грамотност и умение да работи с Word, Excel, Photo shop, автоматизирана информационна система, познаване на Закон за гражданската регистрация, Наредба № 2/21.04.2011г. на МЗ за здравните изисквания към гробищните паркове/гробища/ и погребването и пренасянето на покойници, Закон за защита на личните данни, Закон за здравословни и безопасни условия на труд.
2. Необходимите документи за кандидатстване:
2.1. Заявление за участие (свободна форма);
2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;
2.3. Автобиография;
2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
3. Място за подаване на документите:
Кандидатите подават документите за кандидатстване лично в ОП „ Обреден дом“ град Добрич, ул. “Адриана Будевска“ №1, всеки делничен ден от 08:00 часа до 16:00 часа.
При подаване на документи всички кандидати се запознават с длъжностната характеристика.
Лица за контакти: Румена Маринова 0885 518 474
4. Срок за подаване на документите:29. МАРТ 2024 Г..
5. Етапи:
5.1. Подбор по документи.
5.2. Събеседване с допуснатите кандидати:
Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
С избрания кандидат ще бъде сключен безсрочен трудов договор на основание чл. 67, ал. 1, т. 1 и във връзка с чл.70, ал.1 от КТ в полза на работодателя.