Необходими документи:
- Декларация по образец, на основание чл.7, ал.2 от Наредбата;
- Удостоверение от работодател за размера на годишното трудово възнаграждение /за предходните 12 месеца/ на заявителя и членовете на неговото семейство/домакинство.
- Удостоверение от Дирекция „Социално подпомагане“ гр. Добрич, Бюро по труда гр. Добрич или ТП на Национален осигурителен институт за размера на получените за предходните 12 месеца обезщетения и/ли помощи, пенсии и др., в случай, че лицата са безработни, с намалена работоспособност и/ли пенсионери; копие от последното разпореждане за размера на месечната пенсия;
- Удостоверение за застрахователна стойност за МПС;
- Копие от договор за наем, когато лицето и членовете на неговото семейство/домакинство живеят на свободно договаряне;
- Копие от решение на ТЕЛК за всеки член от семейството/домакинството, ако има такова;
- Копие на документи за собственост, когато е декларирано имущество по чл. 6, ал. 2, т. 2,3,4 и 5 от Наредба
- Данъчна оценка на имоти и вещни права по чл. 6, ал. 2, т. 2,3,4 и 5 за имоти, които не са на територията на Община град Добрич;
- Други;
- Квитанция за платена цена;
За промяна на Заповед:
- Заявление по образец;
- Всички документи, необходими при определяне на жилищните нужди.
Срок за извършване на услугата: 7 дни
Цена на услугата: 4 лв.
Таксата за извършване на административната услуга може да се заплати по банков път на сметка на Община град Добрич, както следва:
IBAN: BG12IABG74958400875901 Код за вид плащане: 44 80 07
„Интернешънъл Асет Банк“ АД, клон Добрич BIC: IABGBGSF