38. Регистриране на сградите в режим на етажна собственост

Необходими документи:

- Заявление по образец;

- Уведомление за проведено общо събрание - при избор на ново ръководство на Управителния съвет

  • При управление на етажната собственост от Общо събрание на собствениците

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от „Книгата на собствениците" с попълнени данни за собственици и обитатели.

 

  • При управление на етажната собственост от Сдружение на собствениците

- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.

Община град Добрич предоставя услугата по електронен път чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация:

2118

Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър

Срок за извършване на услугата: 14 дни

Цена:  безплатно

Актуално

Протокол от публично обсъждане на Предложение за Актуализация на Програмата за капиталови разходи на Община град Добрич

23.07.2021

  ДО ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ГРАД ДОБРИЧ         П Р О Т О К О Л от Публично обсъждане на предложение за актуализация на „Програмата за...

Протокол от публично обсъждане на Предложение за Актуализация на Програмата за капиталови разходи на Община град Добрич
ВИЖ ДОБРИЧ
15.4° C предимно ясно
Нагоре