38. Регистриране на сградите в режим на етажна собственост

Необходими документи:

- Заявление по образец;

- Уведомление за проведено общо събрание - при избор на ново ръководство на Управителния съвет

  • При управление на етажната собственост от Общо събрание на собствениците

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от „Книгата на собствениците" с попълнени данни за собственици и обитатели.

 

  • При управление на етажната собственост от Сдружение на собствениците

- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.

Община град Добрич предоставя услугата по електронен път чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация:

2118

Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър

Срок за извършване на услугата: 14 дни

Цена:  безплатно

Актуално

От 01 юни 2022 г. услугата обществен превоз на пътници на територията на града се възлага на Общинското дружество „Градски транспорт Добрич“ ЕООД.

26.05.2022

От 01 юни 2022 година стартира изпълнение на Решение №31-15/22.02.2022 година, с което се възлага пряко услугата обществен превоз на пътници на територията на Община град Добрич на Общинското дружество „Градски транспорт...

От 01 юни 2022 г. услугата обществен превоз на пътници на територията на града се възлага на Общинското дружество „Градски транспорт Добрич“ ЕООД.
ВИЖ ДОБРИЧ
16.5° C предимно облачно
Нагоре