38. Регистриране на сградите в режим на етажна собственост

Необходими документи:

- Заявление по образец;

- Уведомление за проведено общо събрание - при избор на ново ръководство на Управителния съвет

  • При управление на етажната собственост от Общо събрание на собствениците

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от „Книгата на собствениците" с попълнени данни за собственици и обитатели.

 

  • При управление на етажната собственост от Сдружение на собствениците

- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.

Община град Добрич предоставя услугата по електронен път чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация:

2118

Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър

Срок за извършване на услугата: 14 дни

Цена:  безплатно

Актуално

Поклон пред светлата памет на Рада Въртунинска!

24.03.2023

На 23 март почина Рада Въртунинска, свързала живота си с културата в Добрич - с Окръжна библиотека, Държавен архив, Окръжен съвет за култура и Окръжен център за художествена самодейност. Тя е автор на над 15 книги – краеведски...

Поклон пред светлата памет на Рада Въртунинска!
ВИЖ ДОБРИЧ
15.78° C предимно ясно
Нагоре