Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Специализиран превоз на пътници"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Обществената поръчка включва три обособени позиции:
ОП 1 - Превозване в почивни и празнични дни на социално слаби граждани до гробищен парк по определен от Общината маршрут;
ОП 2 - Превозване на инвалиди със специално пригоден за целта автобус. По заявка на инвалида специализираното превозно средство го взема от посоченото от него място и след определено от него време го връща обратно. Инвалида заплаща част от стойността на услугата на цената на билет от градския транспорт;
ОП 3 - Превозване на ученици от кв. "Рилци" до ОУ "Стефан Караджа" град Добрич по маршрут и разписание определени от Община град Добрич.
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
Около 6 000 км. за ОП 1
Около 25 000 км. за ОП 2
Пробега за един курс е около 17 км. за ОП 3
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е в размер на:
за ОП 1 - 150 лв.;
за ОП 2 - 300 лв.;
за ОП 3 - 150 лв.
Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата;
Гаранция за изпълнение на договора:
за ОП 1 - 2 % от стойността на договора;
за ОП 2 - 2 % от стойността на договора;
за ОП 3 - 2 % от стойността на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и за срок не по-кратък от сроковете по изпълнение на договорите.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Всеки месец от бюджета на Община град Добрич и след представяне на фактури за извършване на услугата.
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически/юридически лица (когато е приложимо).
От процедурата се отстранява участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, както и при наличие на предпоставките визирани в чл. 67 от ЗОП.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
- Попълнено и подписано заявление /оферта/ съгласно приложения образец;
- Удостоверение за актуално състояние /оригинал или заверено копие с мокър печат от институцията издала оригинала /издадено не по-късно от 30 дни от датата на подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, ЕИК/единен идентификационен код/ съглсно чл.23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност - за ОП1, ОП2 и ОП3;
- Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 от ЗОП -за ОП1, ОП2 и ОП3;
- Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - за ОП1,ОП2 и ОП3;
- Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП -за ОП1, ОП2 и ОП3;
- Срок за изпълнение на поръчката /в образеца на офертата -срокът не може да бъде по-дълъг от посочения в обявлението / - за ОП1,ОП2, ОП3;
- Предлагана цена /попълва се образеца на ценовото предложение/ - за ОП 1, ОП2 и ОП3;
- Срок на валидност на офертата /в образеца на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от посочения в обявлението/ - за ОП1, ОП2 и ОП3;
- Документ за внесена гаранция за участие - оригинал - за ОП1, ОП2 и ОП3 /в зависимост от позицията за която се кандидатства/;
- Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника -за ОП1, ОП2 и ОП3.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
- Отчет за приходи и разходи на участника за 2008 г. - заверено копие;
- Документ за регистрация по ЗДДС /ако има такъв/ и ЕИК - заверено копие.
Минимални изисквания:
Нетни приходи от продажбите не по-малко от 100 000 лв.
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
Доказателства за техническите възможности и професионална квалификация на участника:
- Списък на основните договори за извършени транспортни услуги през последните 3 години,
- Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на ОП 2, а именно за наличие на функциониращ офис със съответните телефонни номера /диспечерски център/;
- Лицензия за обществен превоз на пътници по ОП 1, ОП 2 и ОП3;- заверено копие
- Произход и технически възможности на автобуса за превоз на инвалиди - заверено копие на техническата документация - за ОП 2;
- Списък с транспортните средства за превоз (копия от талоните на автобусите) - заверено копие - за ОП1, ОП 2 и ОП3 /Когато участникът кандидатства за ОП 2 описва с какъв точно специализиран превоз ще бъде извършвана услугата/;
- Копие от списък към лицензията и копия от удостоверенията за транспортна годност на автобусите - за ОП 1, ОП 2 и ОП3;
- Документ, удостоверяващ осигурена поддръжка и обслужване на автобусите в собствена или наета сервизна база /може и под формата на декларация/ - за ОП 1, ОП 2 и ОП3;
- Документ, доказващ осигурен предпътен медицински преглед на водачите -за ОП1, ОП 2 и ОП3;
- Документ, удостоверяващ професионална компетентност - заверено копие -за ОП1, ОП 2 и ОП3.
Минимални изисквания:
Да е участник в обществения превоз на пътници не по-малко от 1 година.
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 21.04.2009 г.
Цена на офертата: 20 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич срещу документ за закупена документация в размер на 20 лв., внесени в касата на ЦУИ.
Срок за подаване на документите:
Дата: 28.04.2009 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 29.04.2009 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинетересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието действие или решение се обжалва.
Лица за контакти:
Калоян Костов и Николай Великов
ул."България"-12 стая 317
тел. 058/ 600 - 050
факс: 058/ 600 - 165
e-mail: dobrich@dobrich.bg