Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Организиране на работни посещения по проект"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Обществената поръчка включва две обособени позиции (ОП):
ОП 1 - "Организиране и осъществяване на работно посещение на френски експерти от града-партньор в град Добрич, България за определяне на нуждите в Община град Добрич";
ОП 2 - "Организиране и осъществяване на работно посещение на група експерти от Община град Добрич в град Сент Ерблен, Франция за обмен на добри практики".
Общо количество или обем:
за ОП 1 - посещение на 4 експерти от страна на партньорите в град Добрич
за ОП 2 - посещение на 10 експерти, 2 организатори, 2 преводачи и 1 шофьор в град Сент Ерблен, Франция
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е в размер на:
за ОП 1 - 150 лв.;
за ОП 2 - 300 лв.
Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата;
Гаранция за изпълнение на договора:
за ОП 1 - 3 % от стойността на договора;
за ОП 2 - 3 % от стойността на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и за срок не по-кратък от сроковете по изпълнение на договорите.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Изпълнението на настоящата поръчка ще се финансира по проект "Заедно за безопасността на регионите" по договор номер BG161PO001/4.2-01/2008/009, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
- попълнено и подписано заявление /оферта/ съгласно приложения образец (за ОП 1 и/или ОП 2);
- удостоверение за актуално състояние /оригинал или заверено копие с мокър печат от институцията издала оригинала / - издадено не по-рано от 30 дни от датата на подаване на офертата, ЕИК/ единен идентификационен код / съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за ЮЛ или ЕТ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразено с националното му законодателство а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност (за ОП 1 и/или ОП 2);
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (за ОП 1 и/или ОП 2);
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП (за ОП 1 и/или ОП 2);
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (за ОП 1 и/или ОП 2);
- декларация за използването /или не/ на подизпълнител по време на изпълнението на поръчката, и дела на неговото участие, ако участникът предвижда подизпълнител (за ОП 1 и/или ОП 2);
- декларация за запознаване с условията на поръчката (за ОП 1 и/или ОП 2);
- декларация за спазване политиката по управление на околната среда (за ОП 1 и/или ОП 2);
- декларация за приемане клаузите на проекто - договора (за ОП 1 и/или ОП 2);
- срок на валидност на офертата /в образеца на офертата/ - срокът не може да бъде по-кратък от посочения в обявлението/ - (за ОП 1 и/или ОП 2);
- срок за изпълнение на поръчката /в образеца на офертата/ -срокът не може да бъде по-дълъг от посочения в обявлението/- (за ОП 1 и/или ОП 2);
- сведение за участника (за ОП 1 и/или ОП 2);
- документ за внесена гаранция за участие - оригинал (за ОП 1 и/или ОП 2);
- документ за закупена документация - оригинал (за ОП 1 и/или ОП 2);
- списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника (за ОП 1 и/или ОП 2);
- предлагана цена /попълва се образеца на ценовото предложение/ - (за ОП 1 и/или ОП 2).
Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка на офертата.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника по чл. 50 ЗОП:
За Обособена позиция 1:
- Отчет за приходи и разходи на участника за 2008 г. - заверено копие. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ.
За Обособена позиция 2:
- Отчет за приходи и разходи на участника за 2008 г. - заверено копие. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ.
Минимални изисквания:
За Обособена позиция 1:
- Участникът следва да докаже оборот за 2008 год. не по-малко от 10 000 лв.
За Обособена позиция 2:
- Участникът следва да докаже оборот за 2008 год. не по-малко от 10 000 лв.
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
Доказателства за технически възможности и / или квалификация по чл. 51 ЗОП:
За Обособена позиция 1:
- списък на договори за услуги, референции и/или други документи доказващи извършените през последните 2 /две/ години от участника дейности с подобен характер, като настоящата поръчка;
- списък на лица, които ще участват при изпълнението на договора, придружен с копия от дипломите доказващи тяхното образование и професионална квалификация.
За Обособена позиция 2:
- списък на договори за услуги, референции и/или други документи доказващи извършените през последните 2 /две/ години от участника дейности с подобен характер, като настоящата поръчка;
- списък на лица, които ще участват при изпълнението на договора, придружен с копия от дипломите доказващи тяхното образование и професионална квалификация.
Минимални изисквания:
За Обособена позиция 1:
- да е изпълнил не по-малко от 3 /три/ договора за услуга с подобен характер през последните 2 /две/ години;
- да се приложат копия от дипломите доказващи образованието и професионалната квалификация на минимум 2 /две/ лица, които ще са отговорни за изпълнението на договора.
За Обособена позиция 2:
- да е изпълнил не по-малко от 3 /три/ договора за услуга с подобен характер през последните 2 /две/ години;
- да се приложат копия от дипломите доказващи образованието и професионалната квалификация на минимум 2 /две/ лица, които ще са отговорни за изпълнението на договора.
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 11.08.2009 г.
Цена на офертата: 20 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич срещу документ за закупена документация в размер на 20 лв., внесени в касата на ЦУИ.
Срок за подаване на документите:
Дата: 18.08.2009 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 19.08.2009 г.
Час: 14.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондовете на ЕС:
Проект "Заедно за безопасността на регионите" по договор номер BG161PO001/4.2-01/2008/009, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинетересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието действие или решение се обжалва.
Лица за контакти:
инж. Даниела Милкова
ул."България"-12 стая 316
тел. 058/ 600 - 162
факс: 058/ 600 - 165
e-mail: dobrich@dobrich.bg