Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
" Техническо проектиране на ЖБ "Добрич" - с обществено обслужваща част"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Изработване на Технически проект за ЖБ "Добрич" по ул. "Иван Пенаков" в УПИ ІІ, кв. 12 по ПУП на ЦГЧ, с предназначение на УПИ ІІ - за "жилищно строителство, паркинг, обществено обслужване и озеленявае", по част "Архитектурна", част "Конструктивна", част "В и К", част "Топлотехническа", част "Ел", част "Вертикална планировка с трасировъчен план".
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
Съгласно определените от Възложителя граници в техническото задание, скица - виза и одобрения РУП за имота
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранция за участие в размер на 300 лева представена в една от следните форми: Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF или банкова гаранция за същата стойност със срок не по - кратък от срока на валидност на офертите.
Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора. При представяне на банковата гаранция да се има предвид, че срокът й на действие трябва да бъде до представяне на одобряване на ТП от Главния архитект на Община град Добрич.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Финансиране от общинския бюджет в рамките на предвидените средства.
Плащането ще се извършва по банков път, след подписване на протокол, с който се удостоверява изпълнението на извършените работи, предмет на договора в съответните фази и след представяне на разходооправдателни документи /оригинал на фактури/.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Документ за първоначална регистрация на участника, Удостоверение за актуално състояние - издадено след датата на обнародване на обявлението, а когато участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност, Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал. 5 от ЗОП, всички задължителни документи съгласно чл. 56 от ЗОП и посочените в документацията за участие, документите трябва да бъдат представени във вида и формата, посочени в указанията за подготовка на офертата.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
- Копие от застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171 от ЗУТ - на проектантите, които ще участват в поръчката
Минимални изисквания:
Физическото или юридическото лице да е регистрирано в Камарата на архитектите в България
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
1 Списък на техническите лица, които ще участват в изработването на ТП, с посочване на признатата им специалност и квалификация;
2 Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководителя и проектантите, придружени с удостоверенията за пълна проектантска правоспособност и личен печат, от които да е видно, че същите притежават необходимата квалификация и правоспособност за изпълнение на предмета на поръчката - заверени копия,
3. Удостоверение за вписване в публичния регистър на КИИП за съответното проектантско бюро, когато е приложимо;
Копие от удостоверението за членуване и отпечатък на личен печат издаден от КИИП, когато кандидатът е физическо лице
4. Списък на проектираните от кандидата подобни обекти за последните 10 години, а за кандидатите с по-скорошна регистрация, от момента на регистрацията;
5. Референции за изпълнявани подобни обекти;
Минимални изисквания:
по т.1 - необходимо е да има по един проектант, компетентен за всяка една от частите на ТП;
по т. 4 - минимум 1;
по т. 5 - минимум 2;
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 20.01.2009 г.
Цена на офертата: 50 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Всеки работен ден от 8 до 17 часа в Център за услуги и информация /ЦУИ/ в Община град Добрич срещу документ за закупена документация от 50 лв., внесени в касата на ЦУИ.
Срок за подаване на документите:
Дата: 20.01.2009 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 21.01.2009 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинетересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието действие или решение се обжалва.
Лица за контакти:
Тодор Кирилов и арх. Петър Николов
ул."България"-12
тел. 058/ 601 - 290
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg