Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"СМР по изграждане на улични водопроводи и канализации на територията на град Добрич и упражняване на строителен надзор"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Обществената поръчка "СМР по изграждане на улични водопроводи и канализации на територията на град Добрич и упражняване на строителен надзор" включва шест обособени позиции:
Обособена позиция 1: "СМР по изграждане на водопровод и СКО по бул."25-ти септември" и водопровод по ул." Славянска" град Добрич";
Обособена позиция 2: "СМР по изграждане на водопроводи по ул." Батак" и ул."Д. Списаревски" град Добрич";
Обособена позиция 3: "СМР по изграждане на водопроводи по ул. "Цар Симеон" и ул. "Ген. Гурко" град Добрич";
Обособена позиция 4: "СМР по изграждане на канализация и СВО по бул."25-ти септември" и канализация по ул. "Полк. Калотинов" град Добрич";
Обособена позиция 5: "СМР по изграждане на канализация по ул. "Поп Богомил" и "Водопровод и канализация по ул"Здравец"- тупик град Добрич";
Обособена позиция 6: "Упражняване строителен надзор за обекти по водоснабдяване и канализация в град Добрич".
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
за ОП 1 - водопроводи с дължина 739 м.
за ОП 2 - водопроводи с дължина 371 м.
за ОП 3 - водопроводи с дължина 416 м.
за ОП 4 - канализации с дължина 374 м.
за ОП 5 - канализации с дължина 388,9 м. и водопровод с дължина 62 м.
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е в размер на:
за ОП 1 - 700 лв.;
за ОП 2 - 700 лв.;
за ОП 3 - 700 лв.;
за ОП 4 - 700 лв.;
за ОП 5 - 700 лв.;
за ОП 6 - 50 лв.
Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата;
Гаранция за изпълнение на договора:
за ОП 1 - 5 % от стойността на договора;
за ОП 2 - 5 % от стойността на договора;
за ОП 3 - 5 % от стойността на договора;
за ОП 4 - 5 % от стойността на договора;
за ОП 5 - 5 % от стойността на договора;
за ОП 6 - 5 % от стойността на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и за срок не по-кратък от гаранционния срок за извършените СМР.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Финансирането е от общинския бюджет, съгласно Програмата за капиталовите разходи за 2009 г.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
- попълнено и подписано заявление /оферта/ съгласно приложения образец;
- удостоверение за актуално състояние - оригинал, издаден не по-рано от 30 дни преди подаване на офертата, ЕИК /единен идентификационен код/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за българско юридическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност по ОП1, ОП2 и ОП3, ОП4, ОП5 и ОП6;
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2, ал. 5 от ЗОП /попълнени съгласно приложените образци / по ОП1, ОП 2 и ОП3,ОП4, ОП5 и ОП6;
- декларация за използването /или не/ на подизпълнител по време на изпълнението на поръчката, и дела на неговото участие, ако участникът предвижда подизпълнител - ОП1, ОП2, ОП 3, ОП4, ОП5 и ОП6;
- срок за изпълнение на поръчката /в образеца на офертата/ -срокът не може да бъде по-дълъг от посочения в обявлението/ по ОП1, ОП 2, ОП3, ОП4 и ОП5;
- предлагана цена /попълват се образците на ценовото предложение и количествените сметки за ОП 1, ОП 2, ОП3, ОП4, ОП5 и образец на ценово предложение за ОП 6/;
- за ОП 6 се оферира % от общата окончателна стойност на предвидените за изпълнение СМР съгласно договорите за строителство в лева с включен ДДС. В предлагания процент да се включат цените за доклада за съответствие и цените за изготвяне на техническия паспорт;
- декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда - в случаите когато обществената поръчка е за строителство по ОП 1, ОП 2, ОП3, ОП4, ОП5;
- срок на валидност на офертата /в образеца на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от посочения в обявлението/ за ОП 1, ОП 2 и ОП 3, ОП 4, ОП 5 и ОП 6 и гаранционен срок /съгласно образеца на офертата/ за ОП 1, ОП 2 и ОП 3, ОП 4, ОП 5;
- документ за внесена гаранция за участие - оригинал по ОП 1, ОП 2, ОП 3, ОП4, ОП5 и ОП6;
- списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата за ОП1, ОП2 и ОП 3, ОП4, ОП5 и ОП6;
- копие от застрахователна полица за професионална отговорност, съгласно чл. 171 , ал. 1 от ЗУТ / заверено от кандидата / по ОП 1, ОП 2, ОП 3, ОП4, ОП5 и ОП6;
- копие от лиценз от МРРБ по чл. 167 от ЗУТ / заверено от кандидата / - ОП6.
- декларация, че кандидатът е запознат с Политиката по управление на Община град Добрич, списък на аспектите на околната среда, програма за постигане на целите по УОС - ОП 1, ОП 2, ОП 3, ОП4, ОП5 и ОП6;
- декларация за приемане клаузите на договора /по ОП 1, ОП 2, ОП 3, ОП4, ОП5 и ОП6/;
- декларация за приемане условията на поръчката /по ОП 1, ОП 2, ОП 3, ОП4, ОП5 и ОП6/;
- сведения за участника /по ОП 1, ОП 2, ОП 3, ОП4, ОП5 и ОП6/;
- документ за закупена документация /по ОП 1, ОП 2, ОП 3, ОП4, ОП5 и ОП6/.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
Копие от отчета за приходи и разходи за 2008 год
Минимални изисквания:
/минимален оборот - 100 000лв./ за ОП1, ОП2, ОП3 , ОП4 и ОП5;
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
Доказателства за технически възможности и / или квалификация по чл. 51 ЗОП :
- удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя; - копие; за ОП 1 и ОП 2, ОП3 ,ОП4 и ОП5;
- списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най - важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и е в съответствие с нормативните изисквания за ОП1 и ОП2, ОП3 ,ОП4 и ОП5;
- декларация на техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителство за ОП 1 и ОП 2 , ОП3 ,ОП4 и ОП5;
- документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и / или на ръководните му служители , или на лицата, които отговарят за извършването на строителството и въвеждането на обекта в експлоатация по ОП1, ОП 2, ОП3, ОП4, ОП5 и ОП6;
- декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години по ОП1, ОП2 и ОП3, ОП4, ОП5 и ОП6;
- данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът ще ползва за извършване на строителството по ОП1, ОП2, ОП3, ОП4 и ОП5;.
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 18.06.2009 г.
Цена на офертата: 40 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич срещу документ за закупена документация в размер на 40 лв., внесени в касата на ЦУИ.
Срок за подаване на документите:
Дата: 25.06.2009 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 26.06.2009 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинетересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието действие или решение се обжалва.
Лица за контакти:
инж. Румяна Чалъкова
ул."България"-12 стая 417
тел. 058/ 601 - 209
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg