Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Доставка на технически нов пътнически микробус"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Целта на доставката е осигуряване на технически нов пътнически микробус за нуждите на Община град Добрич.
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
1 брой микробус
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е в размер на 600 лв.
Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата.
Гаранция за изпълнение на договора е 5 % от стойността на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и за срок не по-кратък от гаранционния срок на доставения микробус.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Финансирането е от общинския бюджет, съгласно Програмата за капиталовите разходи за 2009 г.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
- попълнено и подписано заявление /оферта/ съгласно приложения образец;
- удостоверение за актуално състояние /оригинал или заверено копие с мокър печат от институцията издала оригинала / - издадено не по-рано от 30 дни от датата на подаване на офертата, ЕИК/ единен идентификационен код / съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за ЮЛ или ЕТ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразено с националното му законодателство а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност;
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП;
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП;
- декларация за използването /или не/ на подизпълнител по време на изпълнението на поръчката, и дела на неговото участие, ако участникът предвижда подизпълнител;
- декларация за броя на сервизните центрове и гаранционен срок на МПС, списък на сервизните центрове на територията на Р България;
- срок за изпълнение на поръчката /в образеца на офертата -срокът не може да бъде по-дълъг от посочения в обявлението/;
- предлагана цена /попълва се образеца на ценовото предложение/;
- срок на валидност на офертата /в образеца на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от посочения в обявлението/;
- гаранционен срок /в образеца на офертата/;
- валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001 -2000 /заверено копие/;
- документ за внесена гаранция за участие - оригинал;
- документ за закупена документация;
- списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка на офертата.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
Копие от годишния финансов отчет за 2008 год.
Минимални изисквания:
минимален годишен оборот - 100 000 лв.
Техничекси възможности
Изискуеми документи и информация:
Доказателства за това, че:
- Кандидатите са официални вносители на съответния производител с правото да продават и сервизират предлаганите автомобили на територията на Р България. - Разполагат с развита сервизна мрежа в страната, включваща не по-малко от 10 сервизни центъра, оторизирани от производителя да извършват гаранционни ремонти на предлаганите автомобили.
Минимални изисквания:
Предлаганият микробус да отговаря на изискванията, съгласно техническата спецификация приложена в документацията за участие.
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 07.05.2009 г.
Цена на офертата: 20 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 - 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич срущу документ за закупена документация в размер на 20 лв., внесени в касата на ЦУИ.
Срок за подаване на документите:
Дата: 14.05.2009 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 15.05.2009 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата , на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
Лице за контакти:
Георги Василев Василев
ул."България"-12 стая 202
тел. 058/ 600 - 702
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg