Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Машинно зимно почистване на улици и булеварди на територията на Община град Добрич"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Предмет на настоящата обществена поръчка е почистване на сняг и лед при зимни условия чрез механизация, механизирано обработване с магнезиево-солни смеси на улиците и булеварди на територията на Община град Добрич
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
Предвидените за машинно зимно почистване площи са в рамките на 900 000 до 1 000 000 кв.м., от които 600 000 кв.м до 700 000 кв.м за интензивно зимно почистване
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е в размер на 2 000 лв., внесени под формата на парична сума по сметка на Община град Добрич: IBAN BG 71 SOMB91303310000501, BIC:SOMBBGSF или представени като оригинал на банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата;
Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността му
Условия и начин на финасиране и плащане:
Финансирането на договора ще бъде осъществено със средства от бюджета на Община град Добрич. Плащанията ще бъдат извършвани по банков път в лв., след подписване на протоколи за приемане на извършените дейности и след представяне на оригинал на фактури.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
-Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност - заверени копия;
-Удостоверение за актуално състояние, издадено след датата на обнародване на обявлението за обществената поръчка в ДВ - оригинал или заверено копие;
-Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;
-декларация за ползване или не на подзипълнител;
-срок на валидност на офертата;
-срок на изпълнение;
-документ за внесена гаранция за участие - оригинал;
-списък на документите, съдържащите се в офертата, подписан от участника;
Всички изискуеми документи съгласно чл.56 от ЗОП и тези съгласно указанията за подготовка на офертата, които следва да бъдат представени във вид и форма съгласно указанията за подготовка на офертите;
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
Отчет за приходите и разходите за 2007 год. - заверено копие
Минимални изисквания:
минимален оборот - 200 000 лв.
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
-Декларация /описание/ за собствено и наето техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка, от която да е видно вида на техниката, година на производство и производителност.
-Доказателства за собствеността на техниката и /или основанието за ползване, както и документ за извършен технически преглед на техниката
-Списък на техническите лица, вкл. и тези, които ще отговарят за контрол на качеството;
-Описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на услугата
-Декларация, че участникът е запознат и ще изпълнява всички изисквания, приети от Възложителя по ISO 14001
Минимални изисквания:
Участникът следва да докаже, че за срока на договора разполага със следната техника:
-минимум 4 броя специализирана високопроходима колесна техника, на която да бъдат монтирани гребла; ако поне две от тези машини не могат да бъдат използвани за разпръскване на магнезиево-солни смеси, то участникът следва да докаже че разполага и с минимум 2 броя специализирани автомобили за разпръскване на магнезиево-солни смеси;
-4 броя машини, различни от тези осигуряващи интензивното зимно почистване - трактори с ширина на греблата, позволяваща почистване на уличната мрежа от ІV, V и VІ категория;
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 04.11.2008 г.
Цена на офертата: 50 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията за участие се получава в срок до 17: 00 часа на 04.11.2008 год.- всеки работен ден от 08:00 - 12:00 и 13:00 - 17: 00 часа срещу документ за закупена документация от 50 лв., внесени в касата на ЦУИ при Община град Добрич
Срок за подаване на документите:
Дата: 04.09.2008 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 05.11.2008 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинетересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Лице за контакти:
Теодора Петкова
ул."България"-12 стая 419
тел. 058/ 601 - 207
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg