Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Основен ремонт на тротоари"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Обществената поръчка включва осем обособени позиции.
Обособена позиция 1: Пешеходна връзка със стълбище между бул."Русия" и ул."Опълченска"
Обособена позиция 2: Основен ремонт на тротоар към дом за стари хора
Обособена позиция 3: Основен ремонт на тротоар към гробищен комплекс
Обособена позиция 4: Основен ремонт на тротоар по ул."Георги Бенковски"
Обособена позиция 5: Основен ремонт на тротоар по ул."Хан Крум" от ул."В. Левски" до ул."Цар Самуил"
Обособена позиция 6: Основен ремонт на тротоар в ЖК "Дружба" - бл.20
Обособена позиция 7: Основен ремонт на тротоар в ЖК "Дружба" - бл.18, 19 и 22
Обособена позиция 8:Основен ремонт на тротоар в ЖК "Балик" от ул."Ясна поляна" до кооперативен пазар
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
Очакван обем около 15000кв.м. настилка
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е парична сума внесена по сметка : "Общинска банка"АД, клон Добрич, IBAN:BG71SOMB 91303310000501, BIC SOMBBGSF или банкова гаранция за същата стойност и за срок не по-малък от срока на валидност на офертата.Гаранциите за участие за всяка обособена позиция са както следва:
Обособена позиция 1 -167лв.
Обособена позиция 2 -167лв.
Обособена позиция 3 -375лв.
Обособена позиция 4 -250лв.
Обособена позиция 5 -250лв.
Обособена позиция 6 -84лв.
Обособена позиция 7 -250лв.
Обособена позиция 8 -125лв.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора за съответната обособена позиция. При представяне на банкова гаранция за изпълнение, да се има предвид, че нейният срок на действие трябва да бъде не по-малък от гаранционния срок на извършените СМР.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Финансиране от общинския бюджет, в рамките на планираните средства, по банков път в лева, след подписване на протоколи за извършено строителство и оригинални данъчни фактури
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Удостоверение за актуално състояние; декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП, всички задължителни документи съгласно чл.13, ал.1 от НВМОП и други съгласно указанията за подготовка на офертата. Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка на офертата.Удостоверение за актуално състояние; декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП, всички задължителни документи съгласно чл.13, ал.1 от НВМОП и други съгласно указанията за подготовка на офертата. Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка на офертата.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
Копие от годишния финансов отчет за 2007год.
Минимални изисквания:
Годишен оборот -100000лв.
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
Минимални изисквания:
Да е изпълнил не по-малко от 3 обекта с подобен характер
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 24.04.2008 г.
Цена на офертата: 50 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Всеки работен ден от 8 до 12 и от 13 до 17 часа в стая 406 на Община град Добрич, срещу документ за закупена документация от 50лв., внесени в касата на ЦУИ при Общината
Срок за подаване на документите:
Дата: 24.04.2008 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 25.04.2008 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата , на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
Лице за контакти:
инж.Кина Стефанова, Никола Сърбов
ул."България"-12 стая 406
тел. 058/ 600 - 705
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg