Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Изграждане на подходи в междублокови пространства"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Обществената поръчка включва седем обособени позиции
Обособена позиция 1:Изграждане на подход към ЖСК " Яница ".
Обособена позиция 2:Изграждане на подход към ЖСК " Перла".
Обособена позиция 3: Изграждане на подход към ЖБ №46 по ул."Дим.Ковачев".
Обособена позиция 4: Изграждане на подход към ЖБ №8 по ул."Дим.Ковачев".
Обособена позиция 5: Изграждане на подход към ЖСК " Меркурий ".
Обособена позиция 6: Изграждане на подход към ЖБ №17 по ул."Дим.Ковачев".
Обособена позиция 7: Изграждане на подход към ЖБ - Пощенска банка по ул."25-ти септември".
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
Очакван обем бетонови настилки 4 600 кв.м.
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е парична сума внесена по сметка:
" Общинска банка " АД,клон Добрич,IBAN:BG71ISOMB 91303310000501 BICSOMBBGSF или банкова гаранция на същата стойност и за срок не по-кратък от срока на валидност на офертата.Гаранциите за участие за всяка обособена позиция са както следва:
Обособена позиция 1 - 250.00 лева.
Обособена позиция 2 - 250.00 лева.
Обособена позиция 3 - 292.00 лева.
Обособена позиция 4 - 375.00 лева.
Обособена позиция 5 - 292.00 лева.
Обособена позиция 6 - 583.00 лева.
Обособена позиция 7 - 458.00 лева
Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойноста на договора за съответната позиция.При представяне на банкова гаранция за изпълнение, да се има предвид, че нейният срок на действие трябва да бъде не по-малък от гаранционния срок за извършените СМР.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Финанансиране от общинския бюджет, в рамките на планираните средства, по банков път в лева,след подписване на протоколи за извърщено строителство и оригинални данъчни фактури.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Удостоверение за актуално състояние; декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП, всички задължителни документи съгласно чл.13, ал.1 от НВМОП и други съгласно указанията за подготовка на офертата. Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка на офертата.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
Копие от застраховка за професионална отговорност
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти,тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с действащите нормативи.
Минимални изисквания:
Да е изпълнил не по-малко от 3 обекта с подобен характер
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 30.04.2008 г.
Цена на офертата: 50 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Всеки работен ден от 8 до 12 и от 13 до 17 часа в стая 406 на Община град Добрич, срещу документ за закупена документация от 50лв., внесени в касата на ЦУИ при Общината
Срок за подаване на документите:
Дата: 30.04.2008 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 08.05.2008 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата , на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
Лице за контакти:
инж.Кина Стефанова, Никола Сърбов
ул."България"-12 стая 406
тел. 058/ 600 - 705
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg