Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Специализиран превоз на пътници"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Обществената поръчка включва две обособени позиции.
Обособена позиция 1: Превозване в почивни и празнични дни на социално слаби граждани до гробищен парк по определен от Общината маршрут.
Обособена позиция 2:Превозване на инвалиди със специално пригоден за целта автобус. По заявка на инвалида специализираното превозно средство го взема от посоченото от него място и след определено от него време го връща обратно. Инвалида заплаща част от стойността на услугата на цената на билет от градския транспорт.
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
Около 6 000 км за обособена позиция 1: Превозване в почивни и празнични дни на социално слаби граждани до гробищен парк по определен от Общината маршрут.
Около 25 000 км за обособена позиция 2:Превозване на инвалиди със специално пригоден за целта автобус.
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е банкова гаранция или парична сума , внесена по банкова сметка на Община град Добрич IBAN - BG 71 SOMB 9130 33 10000501, банков код BIC - SOMBBGSF при Общинска банка АД клон Добрич. Гаранциите за участие за всяка обособена позиция са както следва:
Обособена позиция 1: Превозване в почивни и празнични дни на социално слаби граждани до гробищен парк по определен от Общината маршрут- 150.00 лева;
Обособена позиция 2:Превозване на инвалиди със специално пригоден за целта автобус-300.00 лева.
Гаранция за изпълнение на Договора е банкова гаранция или парична сума в размер на 2% от стойността на договора, внесени по сметката преди подписване на Договора.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Всеки месец от бюджета на Община град Добрич и след представяне на фактури за извършване на услугата .
Други особенни условия (когато е приложимо):
От процедурата се отстранява участник, за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, както и при наличие на предпоставките, визирани в чл.69 от ЗОП.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
- Попълнено и подписано заявление (оферта) за участие, съгласно приложения към документацията образец;
- Удостоверение за актуално съдебно състояние - оригинал или заверено копие от институцията, издала оригинала - издаден не по-късно от 30 дни от датата на подаване на офертата;
- Лицензия за извършване на обществен превоз на пътници съгласно Наредба № 33 от 03.11.1999 г. за обществен превоз на пътници заверено копие, която разрешава на участника да извършва превоз на пътници на територията на Р. България., съобразно обекта на поръчката - заверено копие;
- Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1 от ЗОП - попълнена по приложения образец
- Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП - попълнена по приложения образец;
- Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП - попълнена по приложения образец;
- Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП - попълнена по приложения образец;
- Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП - попълнена по приложения образец;
- Срок на валидност на офертата - посочен в заявлението за участие и не по-кратък от посочения в обявлението;
- Срок за изпълнение на поръчката - посочен в обявлението.
- Документ за закупени документи за участие в процедурата - оригинал или заверено копие
- Описание на техническите и човешките ресурси за изпълнение на поръчката . С какви превозни средства притежаващи удостоверения за транспортна годност и водачи притежаващи съответната правоспособност ще се извършват превозите.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
- Отчет за приходи и разходи на участника за 2007 г. - заверено копие;
- Документ за регистрация по ЗДДС /ако има такъв/ и ЕИК - заверено копие. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания:
Нетни приходи от продажбите не помалко от 100 000 лв.
Техничекси възможности
Изискуеми документи и информация:
Доказателства за техническите възможности и професионална квалификация на участника по чл.51 от ЗОП, които да съдържат:
- списък на основните договори за извършени транспортни услуги през последните 3 години,
- Декларация за наличие на функциониращ офис със съответните телефонни номера (диспечерски център);
-лицензия за обществен превоз на пътници за ОП2- заверено копие;
-произход и технически възможности на автобуса за превоз на инвалиди - заверено копие на техническата документация;
- списък с транспортните средства за превоз (копия от талоните на автобусите);
- Копие от списък към лицензията и копия от удостоверенията за транспортна годност на автобусите;
-документ удостоверяващ осигурена поддръжка и обслужване на авобусите в собствена или наета сервизна база.
-документ осигуряващ предпътния медицински преглед на водачите;
- Документ удостоверяващ професионалната компетентност на ръководителя на дейността
Минимални изисквания:
Да е участник в обществения превоз на пътници не по малко от 1 година.
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
Лицензия за обществен превоз на пътници издадена от Министерството на транспорта.
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 07.05.2008 г.
Цена на офертата: 20 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията се заплаща и получава от 08:00 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17:00 ч. в Община град Добрич, ул. България 12, Център за услуги и информация. Начин на плащане - в брой.
Срок за получаване на офертите:
Дата: 08.05.2008 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 12.05.2008 г.
Час: 14.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120,ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в десет дневен срок от уведомяването му за съответното действие или решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието действие или решение се обжалва.
Лице за контакти:
инж. Иван Тонев
ул."България"-12 стая 317
тел. 058/600 050
факс: 058/600 165
e-mail: dobrich@dobrich.bg