Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Доставка на газьол за отопление и горива за зареждане на автомобилите на Община град Добрич"
Описание на обекта на обществената поръчка:
"Доставка на газьол за отопление и горива за зареждане на автомобилите на Община град Добрич" включва периодична доставка на промишлен газьол - 0,2% сяра за стационарни горивни инсталации, бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на Община град Добрич.
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
1. Газьол-0,2% сяра - до 110 000 литра, годишно.
2. Бензин А-95Н - до 40 000 литра, годишно.
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е банкова гаранция или парична сума в размер на:
ОП-1 - 1000 лв.; ОП-2 - 70 лв., внесени по банкова сметка на Община град Добрич IBAN - BG 71 SOMB 9130 33 10000501, банков код BIC - SOMBBGSF при Общинска банка АД клон Добрич. Гаранцията за изпълнение на Договора е банкова гаранция или парична сума в размер на 5000 лв. за ОП-1 и 200 лв. за ОП-2.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Заплащането на доставените или заредени количества горива се извършва отсрочено, по предоставена схема от Изпълнителя, с платежно нареждане, след подписване на акт за приемане на доставката и представяне на фактура - по сметка на Изпълнителя.
Други особенни условия (когато е приложимо):
От процедурата се отстранява участник, за когото са налицеобстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, както и при наличие на предпоставките, визирани в чл. 69 от ЗОП.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
1. Решение за първоначална съдебна регистрация на участника в случай, че е регистриран по Търговския закон, а когато е физическо лице - документ за самоличност - заверени копия.
2. Удостоверение за актуално съдебно състояние, издадено не по-късно от 30 дни от датата на подаване на офертата - оригинал или нотариално заверено копие.
3. Документ за регистрация по ЗДДС /ако има такъв/ и БУЛСТАТ - заверено копие.
4. Сертификат за качество на горивата, издаден от акредитирана лаборатория - заверено копие.
5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - попълнени по приложените образци.
6. Декларация за ползване или не на подизпълнители - попълнена по приложения образец. Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители, изискваните документи се представят за всеки един от тях. Посочва се стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител.
7. Срок на валидност на офертата - посочен в заявлението за участие и не по-кратък от посочения в обявлението.
8. Документ за внесена гаранция за участие в зависимост от формата, която участникът е избрал /парична сума или банкова гаранция/ - заверено копие на платежния документ, оригинал ако е банкова гаранция - за всяка обособена позиция.
9. Документ за закупени документи за участие в процедурата - оригинал или заверено копие.
10. Административна информация за фирмата - съгласно приложения образец.
11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
Отчет за приходи и разходи на участника за 2007 г. - заверено копие.
Когато по обективни причини участникът не може да предостави исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания:
Нетни приходи от продажба на горива, обект на обществената поръчката по ОП1 - не по-малко от 200 000 лв.
Нетни приходи от продажба на горива, обект на обществената поръчката по ОП2 - не по-малко от 20 000 лв.
Техничекси възможности
Изискуеми документи и информация:
1. Списък на основните договори за доставка на тези видове горива през последните три години.
2. Референции.
3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на поръчката.
4. Списък на собствените и наетите петролни бази и бензиностанции на територията на Република България.
5. Документи, удостоверяващи собствеността или основанието за ползване на същите.
Минимални изисквания:
Не по-малко от три договора.
Не по-малко от две референции.
Поне една бензиностанция на територията на Община град Добрич, с работно време 24 часа и без почивен ден.
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 12.05.2008 г.
Цена на офертата: 50 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията се заплаща и получава всеки работен ден от 8:00 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч. в Община град Добрич, ул. "България" 12, Център за услуги и информация, работно място "Каса". Начин на плащане - в брой.
Срок за подаване на документите:
Дата: 12.05.2008 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 13.05.2008 г.
Час: 13.30
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата , на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
Лице за контакти:
Георги Василев Василев
ул."България"-12 стая 202
тел. 058/ 600 - 702
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg