Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
" Рехабилитация и реконструкция на общински пътища на територията на Община град Добрич и упражняване на строителен надзор "
Описание на обекта на обществената поръчка:
Обществената поръчка включва две обособени позиции:
ОП 1 - Инженеринг - проектиране, рехабилитация и реконструкция на общински пътища на територията на Община град Добрич:
- DOB1075 / ІІ -97, ок.п.Добрич/ -п.к.Владимирово- Добрич;
- DOB1078 / ІІ - 97, ок.п. Добрич / - Добрич - ЖК Запад;
- DOB1082 / ІІ-97, ок.п.Добрич / п.к. Варна -Добрич;
- DOB3074 / ІІ - 27, Добрич - Одринци / лесопарк Дъбовете
- DOB3079 / ІІ - 97 , ок.п. Добрич / - ВРЗ Хан Аспарух
- DOB3083 /DOB 1082 п.к Варна - Добрич / - гробищен парк
ОП 2 - "Упражняване на строителен надзор за обекти - рехабилитация и реконструкция на общински пътища на територията на Община град Добрич"
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
DOB1075 / ІІ -97, ок.п.Добрич/ -п.к.Владимирово- Добрич с дължина 1540 метра;
DOB1078 / ІІ - 97, ок.п. Добрич / - Добрич - ЖК Запад с дължина 1700 метра;
DOB1082 / ІІ-97, ок.п.Добрич / п.к. Варна -Добрич с дължина 440 метра;
DOB3074 / ІІ - 27, Добрич - Одринци / лесопарк Дъбовете с дължина 1700 метра;
DOB3079 / ІІ - 97 , ок.п. Добрич / - ВРЗ Хан Аспарух с дължина 1000 метра;
DOB3083 , /DOB 1082 п.к Варна - Добрич / - гробищен парк с дължина 1000 метра;
Посочоният обем е максимален. Окончателният обем ще съответства на този от сключения договор с МРРБ
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е в размер на :
за ОП 1 - 5 000 лв.,
за ОП 2 - 300 лв.
Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF или банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата;
Гаранция за изпълнение -
за ОП 1 - 1 % от стойността на договора.
за ОП 2 - 2 % от стойността на договора.
При представяне на банковата гаранция за изпълнение да се има предвид, че срокът и следва да бъде не по-кратък от гаранционните срокове на СМР.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Изпълнението на настоящата поръчка ще се финансира от Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013, схема за безвъзмездна финансова помощ "Подкрепа за устойчиво и интегрирано местно развитие чрез рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа", бюджетна линия: BG 161 PO 001/2.1. - 02/2007. В случай, че в срок от 4 месеца от отваряне на офертите не бъде одобрено финансиране на проекта от посочената оперативна програма, настоящата обществена поръчка се прекратява.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
-Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност - заверено копие; - за ОП 1 и ОП 2
-Удостоверение за актуално състояние - оригинал или заверено копие, издаден след датата на обнародване на обявлението за обществената поръчка - за ОП 1 и ОП 2;
-Удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя - заверено копие- за ОП 1;
-Лиценз по чл.166 от Закона за устройство на територията - заверено копие - за ОП 2;
-Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП; - за ОП 1 и ОП 2
-Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда - за ОП 1;
-Декларация, че участникът е запознат с политиката по управление на Община град Добрич, значимите аспекти на околната среда на Общината и целите на управление на околната среда и Програмата за тяхното постигане; - за ОП 1 и ОП 2
-Декларация, че участникът е запознат и приема клаузите на проекто - договора; - за ОП 1 и ОП 2
Всички задължителни документи съгласно чл.56, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Документите в офертата следва да бъдат представени във вид и форма, посочени в указанията за подготовка на офертата съответно за ОП 1 и ОП 2
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
- Застраховка за професионална отговорност - заверено копие - съответно за ОП 1 и ОП 2;
- Отчет за приходи и разходи за 2007 год. - за ОП 1
Минимални изисквания:
за изпълнение на ОП1 участникът следва да докаже оборот за 2007 год. не по-малко от 1 000 000 /един млн./ лв. от строителство
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
1 - Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение на най-важните обекти, като препоръките посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съотвествие с нормативните изисквания - за ОП 1
- списък на основните договори за строителен надзор, изпълнени през последните 3/три/ години, вкл. стойности, дати, получатели, придружени с препоръки за добро изпълнение - за ОП 2
2.Описание на собствено техническо оборудване, с което разполага кандидата за качествено изпълнение на обществената поръчка, - за ОП 1;
3.Списък на техническите лица, вкл. на тези отговарящи за контрола на качеството, които участника ще използва - за ОП 1 и ОП 2;
4. Декларация, че участникът разполага със собствена или наета асфалтова база, придружена с доказателства за собствеността или основанието за ползването - за ОП 1
5.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на надзора - ОП 2;
6. Описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката - за ОП 1;
7.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на поръчката по ОП 1, както и удостоверения за пълна проектантска правоспособност на проектантите съгласно предмета на поръчката - заверени копия - за ОП 1
Минимални изисквания:
1.за ОП1 - Участникът следва да има изпълнени минимум 3 обекта с подобен характер;минимум 3 /три/ референции
2.Участникът следва да разполага с комплект пътностроителна техника, включваща асфалтополагаща машина, вибрационни и гумени валяци, асфалтова фреза, компресор, автометачка;
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 30.09.2008 г.
Цена на офертата: 50 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 - 12:00 часа и от 13:00 - 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич срущу документ за закупена документация в размер на 50 лв., внесени в касата на ЦУИ.
Срок за подаване на документите:
Дата: 30.09.2008 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 01.10.2008 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно член 120 от ЗУТ.
Лице за контакти:
Никола Сърбов, Велина Искрева
ул."България"-12
тел. 058/ 600 - 705
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg