Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Проектиране и рехабилитация на водопроводи на територията на Община град Добрич"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Рехабилитацията на водопроводите е свързана с подобряване на водоснабдяването на град Добрич. Водопроводите, изградени през 70 - те години от азбесто - циментови, стоманени и поцинковани тръби са корозирали и амортизирани и на практика не изпълняват своите функции. Чрез обновяване на водпроводите ще се постигне чувствително намаляване загубите на питейна вода по вътрешната водопроводна мрежа.
Обществената поръчка включва две обособени позиции:
ОП 1 - Проектиране и рехабилитация на 21, 600 км. водопроводи, заключени между бул. "Добричка епопея", бул. "Добруджа", бул. "Трети март" и ул. "Отец Паисий" град Добрич;
ОП 2 - Проектиране и рехабилитация на 16, 600 км. водопроводи в жк. "Строител", жк. "Изгрев" и жк. "Балик" град Добрич
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
ОП 1 - Водопроводите,предвидени за проектиране и рехабилитация, заключени между бул. "Добричка епопея", бул. "Добруджа", бул. "Трети март" и ул. "Отец Паисий" град Добрич са с дължина 21, 600 км.
ОП 2 - Водопроводите, предвидени за проектиране и рехабилитация в жк. "Строител", жк. "Изгрев" и жк. "Балик" град Добрич са с дължина 16, 600 км
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие:
за ОП 1 - 10 000 лв.
за ОП 2 - 10 000 лв.
внесена в една от следните форми - парична сума, внесена по сметка: "Общинска банка" АД, клон Добрич, IBAN BG 71SOMB91303310000501 BIC SOMBBGSF или банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата
Гаранцията за изпълнение за ОП 1 - в размер на 0, 5 % от стойността на обособената позиция
за ОП 2 - в размер на 0, 5 % от стойността на обособената позиция,
внесени под формата на парична сума или банкова гаранция на същатата стойност
Условия и начин на финасиране и плащане:
Предвидените в обществатна поръчка СМР ще се изпълняват при условие, че бъде осигурено безвъзмездно национално и/или безвъзмездно европейско финансиране.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
за ОП 1 и ОП 2
-Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице- копие от документ за самоличност - заверено копие;
-Удостоверение за актуално състояние - оригинал или заверено копие, издадено след датата на обнародване на обявлението за обществената поръчка;
за ОП 1 и ОП 2
-Удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя - заверено копие;
-Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
-Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда;
-Декларация, че участникът е запознат с политиката по управление по управление на Община град Добрич, значимите аспекти на околната среда и програмата за тяхното постигане
-Декларация, че участникът е запознат и приема клаузите на проекта - договора;
Всички задължителни документи съгласно чл.56, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Документите в офертата следва да бъдат представени във вид и форма, посочени в указанията за подготовка на офертата;
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
за ОП 1 и ОП 2
-Копие от отчет за приходи и разходи за 2007 год.;
-Копие от застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171, ал. 1 от ЗУТ
Минимални изисквания:
минимален оборот - 300 000 лв.
Технически възможности:
Изискуеми документи и информация:
за ОП 1 и ОП 2
-Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружени от препоръки за добро изпълнеие;
-Декларация за техническото оборудване с което разполага участника за изпълнение на обществаната поръчка, придружена с доказателства за собствеността на изкопната техника и доказателства за собствеността или основанието за ползване на техниката за безизкопно прокопаване;
-Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството;
-Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, както и на тези, които ще извършат проектирането, придружени с удостоверенията им за пълна проектантска правоспособност за 2008 год. съгласно предмета на поръчката - заверени копия
Минимални изисквания:
- Участникът следва да има изпълнени минимум 3 обекта с подобен характер, минимум 3 референции;
-Участникът следва да разполага със собствена изкопна техника, както и със собствена или наета техника за безизкопно прокопаване
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 07.10.2008 г.
Цена на офертата: 50 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията за участие се получава в срок до 07.10.2008 год. до 17: 00 часа
Всеки работен ден от 08:00 - 12: 00 часа и от 13:00 - 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ срещу документ за закупена документация в размер на 50 лв., внесени в касата на ЦУИ.
Срок за подаване на документите:
Дата: 07.10.2008 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 08.10.2008 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно член 120 от ЗУТ.
Лице за контакти:
Велина Искрева, Румяна Чалъкова
ул."България"-12
тел. 058/ 601 - 209
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg