БЛАГОУСТРОЯВАНЕ ПЕШЕХОДНА ЗОНА "СЕВЕР" - I ЕТАП
Община град Добрич открива процедура по възлагане на малка обществена поръчка
"Благоустрояване пешеходна зона "Север" - I етап".
Описание на обекта на обществената поръчка:
Ще бъде изпълнена вертикална планировка на обекта. Изкоп и полагане на кабел за осветление, доставка и монтаж на осветителни стълбчета и тела. Изграждане на линейни оттоци за отвеждане на повърхностни води. Настилки от бетонови павета 20/10/5.
Място на изпълнение на поръчката
Град Добрич - част от ул. "25 септември"
Общо количество или обем:
Oчаквано количество - приблизително около 880 м² настилка от бетонови павета; положен 460 м. кабел; доставени и монтирани 21 броя осв. стълбчета и тела.
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
Условия и размер на гаранцията за участие (ако е предвидена такава) и на гаранцията за изпълнение
Парична сума преведена по сметка на Община град Добрич в "Общинска банка" АД клон Добрич, банков код 13080425, сметка 5010000537 или предоставяне на банкова гаранция:
- за участие в размер на 2 000 лв.
- за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора за възлагане на поръчката преди неговото подписване
Условия за участие:
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите:
Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП и чл.21 от НВМОП
Изискуеми документи-юридически статус:
Удостоверение за актуално състояние; декларация за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1 от ЗОП; декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; списък на техническото оборудване; списък на техническите лица и работниците, които ще изпълняват строителството; декларация за използването/или не/ на подизпълнител; анализи за единичните цени на видовете СМР и другите съгласно указанията за подготовка на офертата. Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка на офертата.
Условия за получаване на документацията за участие:
Получаване: до 29.06.2006 г.
Цена на офертата: 50 лв.
Условия за получаване и начин на плащане:
Всеки работен ден от 8,30 до 12 и от 13 до 17 часа в стая 419 на Община град Добрич, срещу документ за закупена документация от 50лв., внесени в касата на ЦУИ при Община град Добрич
Срок за подаване на офертите:
До 17.00 часа на 29.06.2006 г.
Срок на валидност на офертите:
60 дни от крайния срок за получаване на офертите
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 30.06.2006 г.
Час: 10.00 часа
Място: Малката заседателна зала на Община град Добрич
Лице за контакти:
инж.Ганка Пенева
ул.”България”-12
тел. 058/601 207
факс: 058/601 207
e-mail: g_peneva@dobrich.bg