Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите - резултати от анкетно проучване

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.03.2022 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2021 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2020 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2019 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2018 г.

Актуално

ВИЖ ДОБРИЧ
6.68° C облачно
Нагоре