Описание на длъжността:
А. Спортни школи: 1. Карате. 2. Волейбол. 3. Волейбол. 4. Баскетбол. 5. Лека атлетика. 6. Тенис на маса. 7. Плуване.
Установяване на професионален контакт с младежите; Представяне на разработени и утвърдени тренировъчни програми; Запознаване на младежите с характеристиките и параметрите на основните и спомагателните спортни уреди и други технически средства и аксесоари за провеждането на различните по съдържание и насоченост тренировъчни занимания; Запознаване с общите и специфичните изисквания и условия за безопасна тренировъчна и спортно-състезателна дейност; Демонстриране на елементите от техниката на конкретния вид спорт; Регулиране обема и интензивността на натоварването, съобразено с възрастово-половите особености на състезателите.
Б. Музикални, танцови и театрални студия:
Музикални: 1. Вокална група. 2. Оркестър, изпълняващ и ромска музика.
Танцови студия: 1. Хип хоп. 2. Фолклор. 3. Танцова група, изпълняваща и ромски танци. 4. Латино.
Театрални студия: 1. Танцов театър. 2. Театрално майсторство.
Определя и извършва педагогическата, постановъчната и репетиторската работа; Осигурява подходящ репертоар; Подготвя и въвежда изпълнители; Изготвя график за репетиционния процес; Изготвя концертни програми; Поставя свои и чужди изпълнения; Организира изявите на студиото; Индивидуална и групова работа за усвояване на знания и умения в областта на съответното изкуство.
В. Групи по интереси: 1. Фото и видео клуб. 2. Приложни изкуства.
Установяване на професионален контакт с младежите; Подготвя необходимите материали и нагледни пособия за провеждане на занятията; Представяне на разработени и утвърдени програми за провеждане на групите; Индивидуална и групова работа с млади хора за усвояване на знания и умения в областта на приложното и аудио-визуално изкуство.
Всеки ръководител ще бъде назначен на трудов договор на непълно работно време - 1 час на ден, в продължение на 10 месеца.
Минимални изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
- Завършена образователна степен бакалавър/магистър;
- Документ за придобита професионална квалификация по вид спорт/ вид изкуства/ вид аудио-визуални изкуства и техники; производство на медийни продукти, съгласно изискванията на Закона за професионалното образование и обучение;
- Професионален опит минимум 3 години свързан с работа с млади хора е предимство.
Начин на извършване на подбора:
- Проверка на документите.
- Интервю.
До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или документите не изпълняват изискванията, посочени в обявата.
Документи за кандидатстване:
- Заявление по образец (публикувано на интернет страницата на Община град Добрич);
- Автобиография по образец (публикувана на интернет страницата на Община град Добрич);
- Декларация по образец (публикувана на интернет страницата на Община град Добрич);
- Копие на документ за самоличност;
- Копие на диплом за придобита образователно – квалификационна степен, съобразно изискванията;
- Копие на документ/и, удостоверяващ професионален опит (трудова, служебна или осигурителна книжка);
- Копие на сертификат/и и/или удостоверение/я за завършени курсове, които се отнасят към позицията, за която кандидатствате, доказващи придобити умения и натрупан опит;
- Актуална снимка.
Място и срок за подаване на документи:
- Деловодство на Община град Добрич, ул. „България” 12, гр. Добрич;
- Комплектът с документи трябва да бъде в запечатан плик;
- На плика трябва да е изписана следната информация:
Дирекция „Икономическо развитие и Европейски фондове”, ул. „България” 12, гр. Добрич
Име, адрес и телефон на кандидата
за участие в конкурс за Ръководител
НЕ ОТВАРЯЙ!
- Едномесечен срок считан от датата на публикуване на обявата;
- Датата и часът за провеждане на интервю с допуснатите кандидати ще бъдат обявени на интернет страницата на Община град Добрич www.dobrich.bg.
Трудовите договори ще бъдат сключени, след одобрение от Програмния оператор на Програма „Деца и младежи в риск”, Компонент 1 „Младежи в риск” на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.