Публичното обсъждане на Проекто-бюджет'2007 стартира на 31.01.2007г. Община Добрич обявява открита телефонна линия за предложения на гражданите
· Публичното обсъждане на проекто-бюджета на Община град Добрич се организира за девети пореден път. Съгласно промените в Закона за местното самоуправление и местната администрация и Закона за общинските бюджети от 2004 г. е въведено като задължителен етап при формиране, изпълнение и отчитане на бюджета.
· На тел. 600 416 и 600 001 вътр. /258/, на електронен адрес: control@dobrich.bg и на Интернет-страницата на Общината в рубриката-форум гражданите и бизнес-средите на Добрич могат да предлагат своите идеи, мнения и предложения за проекто-бюджет'2007.
· Публичното обсъждане ще премине през 5 етапа. Втори и трети етап обединяват срещите с НПО, младежки организации, пенсионери и хора с увреждания. Сформирана е експертна група от общински специалисти, която след приключване на общественото обсъждане ще анализира резултатите и ще представи предприетите конкретни стъпки.
· Етапи на публичното обсъждане:
I етап - Обсъждане на проекто- бюджета с представителите на бизнес-средите и Консултативния съвет по икономическо развитие към Кмета: - 31. 01. 2007 г. - 10. 00 часа - Бизнес-зала на Община Добрич;
II етап - Обсъждане на проекто- бюджета с НПО, младежки организации и граждани: - 1. 02. 2007 г. - 10.00 часа - Голяма заседателна зала на Община Добрич;
III етап - Обсъждане на проекто-бюджета с пенсионери и хора с увреждания - 2. 02. 2007 г. - 16.00 часа - Голяма заседателна зала;
IV етап - включва паралелно обсъждане на проекто-бюджета в ПК към Общински съвет
V етап - Анализ и мониторинг
Община град Добрич кани всички граждани, които се интересуват как ще се изразходват общинските средства и по какъв начин могат да осъществяват контрол, да вземат участие или да се обадят на посочените телефони. Материалите за публичното обсъждане ще се получават от 26 януари на гише "Информация" в Центъра за услуги и информация. За Ваше улеснение материалите са публикувани и на интернет страницата на Общината.