ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ ОБРЕДЕН ДОМ – ГРАД ДОБРИЧ
обявява свободно работно място за длъжността „ОБСЛУЖВАЩ, ПОГРЕБАЛНО БЮРО”
1. Минималните изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Област на дейност: Траурна дейност
1.2. Цел на длъжността:
- Обслужва гражданите /клиентите/ при организиране и провеждане на траурните обреди – погребение и възпоменание.
- Предлага на гражданите всички видове стоки и услуги, съгласно утвърдения ценоразпис.
- Провежда обредите с необходимата тържественост, съгласно утвърдените сценарии.
1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование:
- степен – Средно специално
- професионална област - Икономика
1.4. Години професионален опит: най-малко една година
1.5. Допълнителни изисквания: Познаване на:
- Кодекс на труда;
- Нормативни актове по безопасността на труда;
- Наредба № 2/21.04.2011г. на МЗ за здравните изисквания към гробищните паркове/гробища/ и погребването и пренасянето на покойници;
- компютърна грамотност.
2. Необходимите документи за кандидатстване:
2.1. Заявление за участие (свободна форма);
2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация.
2.3. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
2.4. Автобиография.
3. Място за подаване на документите:
Кандидатите подават документите за кандидатстване лично в ОП Обреден дом, ул. Адриана Будевска №1, всеки делничен ден от 08:00 часа до 17:00 часа.
При подаването на документите на всички кандидати се запознават с копие от длъжностната характеристика.
Лице за контакти: Румена Маринова, Телефон за контакти: 0885 518 474
4. Срок за подаване на документите: 15.06.2018г. включително.
5. Етапи:
5.1. Подбор по документи.
5.2. Събеседване с допуснатите кандидати.
Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
С избрания кандидат ще бъде сключен безсрочен трудов договор на основание чл. 67, ал. 1, т. 1 и във връзка с чл.70, ал.1 от КТ, със срок на изпитване 6 месеца в полза на работодателя.