РАБОТНО ВРЕМЕ:

Всеки делничен ден от 8.00 часа до 17.00 часа 
на тел: 058/600-395
e-mail: center@dobrich.bg

От 2001 година към Центъра за услуги и информация на Община град Добрич е изграден достъпен вход - рампа за хора с увреждания и майки с детски колички.

              

Етичен кодекс на служителите в Община град Добрич, публикуван на 19.07.2018 г.

Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация, приет с ПМС № 57 от 02.04.2020 г., в сила от 08.05.2020 г.

Европейски кодекс за добро поведение на администрацията

Вътрешни правила за организация на административното обслужване в Община град Добрич
Приложение 1, Приложение 2,  Приложение 4

План за дейности по прозрачно и ефективно управление и противодействие на корупцията 2016-2017 и Отчет за изпълнението

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 20.04.2023 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.03.2022 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2021 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2020 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2019 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2018 г.

***

ХАРТА НА КЛИЕНТА

Актуално

Детска млечна кухня гр. Добрич ще предлага възможност за регистрация и заявки по електронен път

26.05.2023

На пресконференция днес бе представена пред местните средства за масова информация новата електронна услуга „Виртуална кухня“, която въвежда от 5 юни 2023 г. Община град Добрич. Абонатите на Детска млечна кухня в гр....

Детска млечна кухня гр. Добрич ще предлага възможност за регистрация и заявки по електронен път
ВИЖ ДОБРИЧ
18.05° C облачно
Нагоре