РАБОТНО ВРЕМЕ

Всеки делничен ден от 8.00 до 17.00 часа без прекъсване. 
Тел: 058/600-395
e-mail: center@dobrich.bg

От 2001 година към Центъра за услуги и информация на Община град Добрич е изграден достъпен вход - рампа за хора с увреждания и майки с детски колички.

              

Етичен кодекс на служителите в Община град Добрич, публикуван на 19.07.2018 г.

Европейски кодекс за добро поведение на администрацията

Вътрешни правила за организация на административното обслужване в Община град Добрич
Приложение 1, Приложение 2,  Приложение 4

План за дейности по прозрачно и ефективно управление и противодействие на корупцията 2016-2017 и Отчет за изпълнението

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2018 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2019 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2020 г.

***

ХАРТА НА КЛИЕНТА

Актуално

Културен афиш на Община град Добрич за периода 6 - 12 юли

03.07.2020

Продължават инициативите от Културния афиш на Община град Добрич при строго спазване на всички притивоепидемични мерки, разпоредени от Министъра на здравеопазването.   КУЛТУРЕН АФИШ за периода 6 юли – 12 юли...

Културен афиш на Община град Добрич за периода 6 - 12 юли
ВИЖ ДОБРИЧ
23.93° C ясно небе
Нагоре