РАБОТНО ВРЕМЕ

Всеки делничен ден от 8.00 до 17.00 часа без прекъсване. 
Тел: 058/600-395
e-mail: center@dobrich.bg

От 2001 година към Центъра за услуги и информация на Община град Добрич е изграден достъпен вход - рампа за хора с увреждания и майки с детски колички.

              

Етичен кодекс на служителите в Община град Добрич, публикуван на 19.07.2018 г.

Европейски кодекс за добро поведение на администрацията

Вътрешни правила за организация на административното обслужване в Община град Добрич
Приложение 1, Приложение 2,  Приложение 4

План за дейности по прозрачно и ефективно управление и противодействие на корупцията 2016-2017 и Отчет за изпълнението

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2018 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2019 г.

Резултати от анкетно проучване на удовлетвореността на клиентите от административното обслужване в трите звена за административно обслужване: дирекция "Местни данъци и такси", дирекция "Гражданска регистрация и обслужване на населението" и отдел "Център за услуги и информация" към 31.05.2020 г.

***

ХАРТА НА КЛИЕНТА

Актуално

БЧК Добрич удължава срока за раздаване на хранителни продукти до 4.12.2020 г.

27.11.2020

Областният съвет на БЧК Добрич уведомява всички заинтересовани лица по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО  МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ПЛАН 2019, че удължава срока на раздаване само в град Добрич до 0 4 .12.2020 г . В...

БЧК Добрич удължава срока за раздаване на хранителни продукти до 4.12.2020 г.
ВИЖ ДОБРИЧ
5° C умерен дъжд
Нагоре