Необходими документи:
- Уведомление за проведено общо събрание - при избор на ново ръководство на Управителния съвет
- При управление на етажната собственост от Общо събрание на собствениците
- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
- Копие от „Книгата на собствениците" с попълнени данни за собственици и обитатели.
- При управление на етажната собственост от Сдружение на собствениците
- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;
- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
- Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.
Община град Добрич предоставя услугата по електронен път чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация:
2118 |
Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър |
Срок за извършване на услугата: 14 дни
Цена: безплатно