38. Регистриране на сградите в режим на етажна собственост

Необходими документи:

- Заявление по образец;

- Уведомление за проведено общо събрание - при избор на ново ръководство на Управителния съвет

  • При управление на етажната собственост от Общо събрание на собствениците

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от „Книгата на собствениците" с попълнени данни за собственици и обитатели.

 

  • При управление на етажната собственост от Сдружение на собствениците

- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.

Община град Добрич предоставя услугата по електронен път чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на държавната администрация:

2118

Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър

Срок за извършване на услугата: 14 дни

Цена:  безплатно

Актуално

Детска млечна кухня гр. Добрич ще предлага възможност за регистрация и заявки по електронен път

26.05.2023

На пресконференция днес бе представена пред местните средства за масова информация новата електронна услуга „Виртуална кухня“, която въвежда от 5 юни 2023 г. Община град Добрич. Абонатите на Детска млечна кухня в гр....

Детска млечна кухня гр. Добрич ще предлага възможност за регистрация и заявки по електронен път
ВИЖ ДОБРИЧ
20.05° C пороен дъжд
Нагоре