Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Настаняване на безстопанствени животни - кучета и котки, от територията на Община град Добрич във временен пункт"
Описание на обекта на обществената поръчка:
В изпълнение изискванията на Глава V от Закона за защита на животните Община град Добрич има приета с Решение 14-10/28.10.2008г. на Общински съвет Програма за овладяване популацията на безстопанствените кучета, в която са заложени редица мерки и действия за изпълнение на поставените цели.
Изпълнението на поръчката включва следните дейности:
- Приемане на животните
- Обезпаразитяване
- Кастриране
- Осигуряване на медицински грижи (при необходимост)
- Евтаназия на неизлечимо болни и доказано злобни животни
- Хранене и грижи в съответствие с изискванията на Закона за защита на животните и Закона за ветеринарномедицинската дейност
- Водене на съответните регистри, в това число и за предоставените за осиновяване животни, както и за предадените на екарисаж трупове.
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
Общото количество на безстопанствените животни - кучета и котки, които ще бъдат настанени във временен пунк през периода на поръчката не може да бъде определен предварително.
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е в размер на 900 лв.
Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата.
Гаранция за изпълнение на договора е 2 % от стойността на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и за срок не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката.
Условия и начин на финансиране и плащане:
Финансирането на договора е осигурено със средства от бюджета на Община град Добрич. Плащанията ще бъдат извършвани по банков път в лева.
Условия за участие
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
- удостоверение за актуално състояние - оригинал или ЕИК /единен идентификационен код/ - за българско юридическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност;
- попълнена оферта или заявление съгласно приложения образец;
- декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, чл.47, ал. 2, и чл.47, ал. 5 от ЗОП /попълнени съгласно приложените образци/;
- декларация за използването /или не/ на подизпълнител по време на изпълнението на поръчката, и дела на неговото участие, ако участникът предвижда подизпълнител;
- срок за изпълнение на поръчката /в образеца на офертата/ - съгласно посочения в обявлението;
- предлагана цена /попълва се образеца на ценовото предложение/;
- Декларация, че кандидатът е запознат с Политиката по управление на Община град Добрич, със значимите аспекти на околната среда, целите по управление на околната среда и Програмата за тяхното постигане;
- декларация за приемане клаузите на договора ;
- декларация за приемане условията на поръчката;
- документ за внесена гаранция за участие - оригинал;
- документ за закупена тръжна документация - оригинал;
- административни сведения на кандидата/участника и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника по чл. 50 ЗОП:
- Баланс и отчет за приходи и разходи за 2008 г.
Минимални изисквания:
- участника/кандидата да има положителен финансов резултат за 2008 г.
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
Доказателства за технически възможности и / или квалификация по чл. 51 ЗОП :
- Наличие на база/сграда подходяща за временно настаняване на котки и кучета - заверено копие от документ за собственост или договор за наем на участника/кандидата.
- Декларация от кандидата, че имота е водоснабден и е решен въпроса с извеждането на отпадъчните води, както и че ще използва екарисаж за труповете на умрелите животни;
- Регистрационен документ на обекта издаден по реда на ЗВМДТ, че е подходящ за временно настаняване на безстопанствени кучета и котки - заверено копие;
- Декларация на техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка;
- Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и / или на ръководните му служители, а именно диплом за завършено висше образование по ветеринарна медицина - заверено копие;
- Списък - декларация за броя на работниците и служителите наети по трудови или граждански правоотношения за извършване на услугата.
Минимални изисквания:
- участника/кандидата трябва да притежава амбулатория, хладилник и хладилна камера;
- сертификат на поне един служител за проведен курс за хуманно отношение към животните, съгласно Закона за защита на животните - заверено копие.
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 21.12.2009 г.
Цена на офертата: 20 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Всеки работен ден от 8 - 17 часа в Център за услуги и информация /ЦУИ/ в Община град Добрич срещу документ за закупена документация от 20 лв., внесени в касата на ЦУИ.
Срок за подаване на документите:
Дата: 28.12.2009 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 29.12.2009 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Лица за контакти:
Теодора Петкова
ул."България"-12 стая 419
тел. 058/ 601 207
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: t_petkova@dobrich.bg
Забележка:
Цялата документация може да бъде получена по следните начини:
В Център за услуги и информация, на работно място "Каса"
Изтеглена от прикачените файлове по-долу
Заплащането може да се извърши: На място в Център за услуги и информация, на работно място "Каса"
По банков път
Сметка IBAN: BG 06SOMB 9130 84 10000644
Код за плащане: 44 80 90
BIC: SOMBBGSF
Общинска банка АД - клон Добрич
ул. Независимост 14