Община град Добрич открива процедура по възлагане на обществена поръчка -
"Ръчно и механизирано почистване на нерегламентирани замърсявания и замърсени участъци от дерето на река Добричка преминаващо през територията на град Добрич"
Описание на обекта на обществената поръчка:
Основното предназначение на обществената поръчка е ръчно и механизирано почистване на участъци от дерето на река Добричка и нерегламентираните замърсявания на територията на Община град Добрич, които са формирани в покрайнините на града и в междублоковите пространства.
Място на изпълнение на поръчката:
град Добрич
Общо количество или обем:
Предвидените за почистване отпадъци са в рамките на 30 000 до 50 000 куб.м.
Условия за участие
Условия свързани с изпълнение на поръчката
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие е в размер на 500 лв.
Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата.
Гаранция за изпълнение на договора е 2 % от стойността на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:
Парична сума, внесена по сметка на "Общинска банка" АД клон Добрич, IBAN BG 71 SOMB 91303310000501 BIC SOMBBGSF, титуляр Община град Добрич или оригинал на банкова гаранция на същата стойност и за срок не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката.
Условия и начин на финасиране и плащане:
Финансирането на договора е осигурено със средства от бюджета на Община град Добрич. Плащанията ще бъдат извършвани по банков път в лева, след подписване на протокол за извършеинте дейности и представяне на оригинална данъчна фактура.
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
- попълнено и подписано заявление /оферта/ съгласно приложения образец;
- удостоверение за актуално състояние /оригинал или заверено копие с мокър печат от институцията издала оригинала / - издадено не по-рано от 30 дни от датата на подаване на офертата, ЕИК/ единен идентификационен код / съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за ЮЛ или ЕТ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразено с националното му законодателство а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност;
- разрешение по чл. 37 от ЗУО за транспортиране на строителни отпадъци и земни маси на територията на Община град Добрич - копие;
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП;
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;
- декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП;
- декларация за използването /или не/ на подизпълнител по време на изпълнението на поръчката, и дела на неговото участие, ако участникът предвижда подизпълнител;
- декларация за запознаване с условията на поръчката;
- декларация за приемане клаузите на проекто - договора;
- срок за изпълнение на поръчката /в образеца на офертата - срокът не може да бъде по-дълъг от посочения в обявлението/;
- предлагана цена /попълва се образеца на ценовото предложение като се прилагат и анализите на единичните цени и ценообразуващи показатели/;
- срок на валидност на офертата /в образеца на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от посочения в обявлението/;
- документ за внесена гаранция за участие - оригинал;
- документ за закупена документация;
- сведения за участника;
- списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка.
Икономически и финасови възможности
Изискуеми документи и информация:
- заверено копие от отчета за приходите и разходите за 2008 година
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
- декларация, че е запознат и ще изпълнява всички изисквания, поети от възложителя по ISO 14001
- списък на договорите с изпълнение на подобен вид услуги през последните 3 години с посочени място на изпълнение и стойност на договора
- декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за услуга;
-описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката;
Условия за получаване на докуменацията за участие:
Получаване до: 11.06.2009 г.
Цена на офертата: 20 лв.
Час: 17:00
Условия за получаване и начин на плащане:
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич срещу документ за закупена документация в размер на 20 лв., внесени в касата на ЦУИ.
Срок за подаване на документите:
Дата: 18.06.2009 г.
Час: 17:00
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 19.06.2009 г.
Час: 10.00
Място: Малка заседателна зала на Община град Добрич
Подаване на жалби:
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинетересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието действие или решение се обжалва.
Лица за контакти:
Теодора Петкова
ул."България"-12 стая 419
тел. 058/ 600 - 207
факс: 058/ 600 - 166
e-mail: dobrich@dobrich.bg