ИЗГРАЖДАНЕ КАНАЛИЗАЦИЯ В КВ. "ИЗГРЕВ", ГРАД ДОБРИЧ
Община град Добрич открива процедура по възлагане на малка обществена поръчка
"Изграждане канализация в кв. "Изгрев", град Добрич".
Описание на обекта на обществената поръчка:
Изграждане на смесена канализационна система от бетонови тръби на улична канализационна мрежа и сградни канализационни отклонения в кв. "Изгрев" по ул. "Агликина поляна", ул. "Купен", ул. "Тракия", ул. "Река Девня", ул. "Малина", ул. "Виолета", ул. "Хризантема", ул. "Калина", ул. "Детелина".
Място на изпълнение на поръчката
град Добрич - кв. "Изгрев"
Общо количество или обем:
Общата дължина на уличната канализация е 2 522м., а дължината на отливния канал - 198м. Каналите са предвидени от бетонови тръби Ф300, Ф400, Ф500 и стоманобетонови тръби Ф700. Дължината на предвидените за изграждане сградни отклонения е 1 770м. от бетонови тръби с диаметър Ф200.
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката:
Крайна дата: 31.12.2006
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
СМР ще се реализират след получаване на средства от институцията, пред която е представен за финансиране проекта на Община град Добрич за изграждане на канализация в кв. Изгрев
Условия и размер на гаранциите за участие в процедурата и за изпълнение на договора:
Гаранцията за участие е банкова гаранция или парична сума в размер на 1 000лв., преведена по сметка на Община град Добрич в "Общинска банка"АД клон Добрич банков код 13080425, сметка 5010000537.
Гаранцията за изпълнение е парична сума в размер на 1% от от стойността на договора за възлагане на поръчката.
Условия за участие:
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите:
Обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал. 2 от ЗОП и чл.21 от НВМОП.
Изискуеми документи-юридически статус:
Удостоверение за актуално състояние, декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП, декларация за липса на обстоятелатвата по чл.47, ал.2 от ЗОП, попълнени количествено - стойностни сметки, описание на техническото оборудване, декларация за използване или не на подизпълнител, анализи на единичните цени и видове СМР и другите, съгласно Указанията за изготвяне на офертата. Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма, посочени в Указанията за подготовка на офертата.
Условия за получаване на документацията за участие:
Получаване: до 02.05.2006 г.
Цена на офертата: 50 лв.
Условия за получаване и начин на плащане:
Всеки работен ден от 8 до 12 и от 13 до 17 часа в стая 417 на Община град Добрич, срещу документ за закупена документация от 50лв., внесени в касата на Център за услуги и информация (ЦУИ) – ет.1 при Община град Добрич
Срок за подаване на офертите:
До 17.00 часа на 02.05.2006 г.
Срок на валидност на офертите:
До 31.12.2006 г.
Условия при отварянето на офертите:
Дата, час и мястo:
Дата: 03.05.2006 г.
Час: 10.00 часа
Място: Малката заседателна зала на Община град Добрич
Лице за контакти:
инж. Румяна Чалъкова
ул.”България”-12 стая 419
тел. 058/ 601-209
факс: 058/ 600 – 166
e-mail: r_chalakova@dobrich.bg