Обява за свободно работно място за длъжността "гл. експерт „Проекти и програми“ в Община град Добрич

Община град Добрич обявява свободно работно място за длъжността Главен експерт „Проекти и програми“ в отдел „Икономическо развитие и европейски фондове“, дирекция „Икономическо развитие, европейски фондове и обществени поръчки“.

 

Минималните изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Области на дейност: Проучване на възможности и участие в разработването на проекти, организиране и координиране на процеса на кандидатстване и реализация на програми и мерки за обучение и заетост към Дирекция „Бюро по труда“; Участие в подготвянето на промоционални и презентационни материали и архивиране на  документация в направлението, за което отговаря.

      1.2. Цел на длъжността: Да подпомага ефективното осъществяване на общинската политика и стратегия в областта на допълнителното финансиране и привличане средства по оперативни, трансгранични, транснационални и други програми и проекти, подкрепящи общинските инвестиции, необходими за подобряване на икономическото развитие, инфраструктура, човешки ресурси, бизнес среда и социално включване.

      1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование: висше, степен „магистър“;

      1.4. Области на висшето образование: „Социални, стопански и правни науки“ или „Технически науки“.

      1.5  Професионален опит: 2 години трудов стаж по специалността;

      1.6. Допълнителни изисквания: - много добри компютърни умения, мултимедийни презентации, интернет;

       1.7. За предимство се счита: опит в държавна или общинска администрация и ползване на английски език.

      2.     Необходимите документи за кандидатстване:

      2.1.  Заявление за участие (свободна форма);

      2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;

      2.3.  Автобиография;

      2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.

      2.5.  Копие от документ за компютърна грамотност и английски език, ако кандидата притежава такива.

      3.    Място за подаване на документите:

Кандидатите подават документите за кандидатстване лично или чрез пълномощник в Община град Добрич, ул. “България“ №12, етаж 3, стая №320, всеки делничен ден от 09:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 до 16.00 часа, след завеждане на заявленията си в „Център за услуги и информация“, работно място „Деловодство“, ет. 1.

Лица за контакти: Христина Николова, главен експерт ЧР и Жулиета Христова, младши експерт АБДЧР. Телефон за контакти: 058/601 605, в. 216.

      4.  Краен срок за подаване на документите: 02.07.2019 година включително.

      5.  Етапи на подбора:

      5.1. Допускане по документи;

      5.2. Събеседване с допуснатите кандидати.

Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.

С избрания кандидат ще бъде сключен трудов договор на осн. чл. 67, ал. 1, т. 1 от КТ,  със срок на изпитване 6 месеца.

 Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността в стая №320, ет. 3 в Община град Добрич.

Актуално

Добри Добрев спечели конкурса за Директор на Регионалния исторически музей в Добрич

23.10.2019

Деветчленна комисия, назначена със заповед на кмета на Добрич проведе свое заседание вчера за втория етап от конкурса за Директор на Регионалния исторически музей. Комисията с председател Директорът на дирекция „Хуманитарни...

Добри Добрев спечели конкурса за Директор на Регионалния исторически музей в Добрич
ВИЖ ДОБРИЧ
9.86° C лека мъгла
Нагоре