Обява за свободно работно място за длъжността "гл. експерт „Проекти и програми“ в Община град Добрич

Община град Добрич обявява свободно работно място за длъжността Главен експерт „Проекти и програми“ в отдел „Икономическо развитие и европейски фондове“, дирекция „Икономическо развитие, европейски фондове и обществени поръчки“.

 

Минималните изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Области на дейност: Проучване на възможности и участие в разработването на проекти, организиране и координиране на процеса на кандидатстване и реализация на програми и мерки за обучение и заетост към Дирекция „Бюро по труда“; Участие в подготвянето на промоционални и презентационни материали и архивиране на  документация в направлението, за което отговаря.

      1.2. Цел на длъжността: Да подпомага ефективното осъществяване на общинската политика и стратегия в областта на допълнителното финансиране и привличане средства по оперативни, трансгранични, транснационални и други програми и проекти, подкрепящи общинските инвестиции, необходими за подобряване на икономическото развитие, инфраструктура, човешки ресурси, бизнес среда и социално включване.

      1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование: висше, степен „магистър“;

      1.4. Области на висшето образование: „Социални, стопански и правни науки“ или „Технически науки“.

      1.5  Професионален опит: 2 години трудов стаж по специалността;

      1.6. Допълнителни изисквания: - много добри компютърни умения, мултимедийни презентации, интернет;

       1.7. За предимство се счита: опит в държавна или общинска администрация и ползване на английски език.

      2.     Необходимите документи за кандидатстване:

      2.1.  Заявление за участие (свободна форма);

      2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;

      2.3.  Автобиография;

      2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.

      2.5.  Копие от документ за компютърна грамотност и английски език, ако кандидата притежава такива.

      3.    Място за подаване на документите:

Кандидатите подават документите за кандидатстване лично или чрез пълномощник в Община град Добрич, ул. “България“ №12, етаж 3, стая №320, всеки делничен ден от 09:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 до 16.00 часа, след завеждане на заявленията си в „Център за услуги и информация“, работно място „Деловодство“, ет. 1.

Лица за контакти: Христина Николова, главен експерт ЧР и Жулиета Христова, младши експерт АБДЧР. Телефон за контакти: 058/601 605, в. 216.

      4.  Краен срок за подаване на документите: 02.07.2019 година включително.

      5.  Етапи на подбора:

      5.1. Допускане по документи;

      5.2. Събеседване с допуснатите кандидати.

Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.

С избрания кандидат ще бъде сключен трудов договор на осн. чл. 67, ал. 1, т. 1 от КТ,  със срок на изпитване 6 месеца.

 Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността в стая №320, ет. 3 в Община град Добрич.

Актуално

Напредък на Община Добрич по реализацията на Национална Програма за Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради

20.08.2019

Към 20 август  2019г. Община град Добрич има сключени общо 41 договора за целево финансиране по Програмата между  Общината, Българска банка за развитие и Областна управа, като за  всички сключени...

Напредък на Община Добрич по реализацията на Национална Програма за Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради
ВИЖ ДОБРИЧ
18° C ясно небе
Нагоре