Обявление за длъжността "Домашен помощник" в Домашен социален патронаж

Свободно работно място за длъжността Домашен помощник в Домашен социален патронаж

 

ОБЯВЛЕНИЕ

 

Домашен социален патронаж обявява свободно работно място на непълно работно време – 4 часа  , за длъжността Домашен помощник

 

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Област на дейност:  социални услуги в семейна среда;

1.2. Цел на длъжността: да оказва подкрепа за подобряване качеството на живот на лица с трайни увреждания или тежко болни самотни хора, чието обслужване е затруднено.Помощ за поддържане на лична хигиена и   хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителя на услугата. Приготвяне на храна с продукти на потребителя.Оказване на помощ при ползване на административни услуги и придружаване до различни институции;

 

1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование:  средно общо;

1.4. Професионална област на специалността, по която е придобито образованието: няма изисквания ;

1.5.Години професионален опит:професионалният опит в сферата на социалните услуги е предимство;

1.6Допълнителни изисквания: умения за общуване и нагласа на толерантност, отзивчивост, любезност и приоритетно отчитане на потребителските нужди и потребности. Отговорност и умение за работа в екип. Лоялност и дискретност в отношенията с потребителите;

 

2.    Необходимите документи за кандидатстване:

2.1. Заявление за участие (свободна форма);

2.2. Копие от документи за  придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;

2.3. Автобиография;

2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит;

 

3. Място за подаване на документите:

Кандидатите подават документите за кандидатстване лично в Домашен социален патронаж, кв.”Лозята” ул.”Първи път”№2, всеки делничен ден от 08:30 часа до 13:00 часа

Лица за контакти: Ивелина Драганова  

Телефон за контакти: 058/601686,602259

4. Срок за подаване на документите: до 31.05.19г./включително/.

5. Етапи на подбора:

5.1. Подбор по документи;

5.2. Събеседване с допуснатите кандидати; 

След подбора по документи, допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.

С избрания кандидат ще бъде сключен  трудов договор на основание чл.67,ал.1,т.1 от КТ във връзка с чл.70 , уговорен в полза на работодателя,при установено работно време четири  часа.

Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността при подаване на документите в Домашен социален патронаж кв.”Лозята” ул.”Първи път”№2.

 

 

Актуално

Напредък на Община Добрич по реализацията на Национална Програма за Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради

20.08.2019

Към 20 август  2019г. Община град Добрич има сключени общо 41 договора за целево финансиране по Програмата между  Общината, Българска банка за развитие и Областна управа, като за  всички сключени...

Напредък на Община Добрич по реализацията на Национална Програма за Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради
ВИЖ ДОБРИЧ
18° C ясно небе
Нагоре