Обява за длъжността "Началник отдел" на отдел "Обществени поръчки"

ОБЯВЛЕНИЕ

 

 

            Община град Добрич на основание чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /НПКДС/ и Заповед №478/03.05.2017 година на кмета на общината,

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

 

            за длъжността „Началник отдел“ на отдел „Обществени поръчки“, дирекция „Икономическо развитие, европейски фондове и обществени поръчки“ при Община град Добрич.

 

1. Кратко описание на длъжността:

Да организира, ръководи и контролира цялостната дейност на отдела в областта на обществените поръчки в съответствие  с действащите законови и подзаконови нормативни актове.

2. Минималните изисквания за заемане на длъжността са:

2.1. Изисквана минимална степен на завършено образование: висше, степен „бакалавър“ или „магистър“;

2.2. Професионална област на висше образование: Професионално направление „Право“ или „Администрация и управление“, или „Икономика“; или област „Технически науки“, или специалност „Информатика“;

2.3. Професионален опит: най-малко 4 години или минимален ранг за заемане на длъжността ІІІ младши;

2.4. Допълнителна квалификация – компютърна грамотност.

3. Специфичните изисквания за длъжността, установени с нормативен акт са: да отговаря на изискванията, установени в чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител;

4. Конкурсът с допуснатите кандидати да се проведе на два етапа:

- решаване на тест;

 - интервю.

5. Необходимите документи за участие в конкурсната процедура са:

5.1. Заявление за участие в конкурса – Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС) (образец);

5.2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност (образец) ;

5.3. Декларация по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител (образец);

5.4. Автобиография CV формат;

 5.5. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна професионална квалификация;

5.6. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка; осигурителна книжка, служебна книжка или придобит ранг като държавен служител;

5.7. Копие от документ за компютърна грамотност;

5.8. Документ за самоличност – необходим само за идентификация.

6. Място и срок за подаване на документите за участие:

Документите за участие в конкурса се представят в: 14-дневен срок от публикуване на обявлението от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа, на адрес: Община град Добрич, ул. “България“ №12, етаж 3, стая №320, лично от кандидатите или техни упълномощени представители. Краен срок – 18.05.2017 г. включително.

Документите се приемат от Христина Николова, главен експерт ЧР и Жулиета Христова, младши  експерт АБДЧР, като след проверка кандидатите получават длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и регистрират заявленията си за участие в конкурса в „Център за услуги и информация“, работно място „Деловодство“, ет. 1. Телефон за контакти: 058/601 605, в. 216.

Формулярите по образец може да се получат всеки работен ден в „Център за услуги и информация“, работно място „Деловодство“, ет. 1 от 08.00 часа до 17.00 часа.

7. Минимален размер на основната заплата: І степен, в границите от 460 – 1400 лв. Основният размер на заплатата на длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

8. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Информационното табло пред сградата на Община град Добрич и на интернет страницата на общината.

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

Актуално

ВИЖ ДОБРИЧ
22.37° C ясно небе
Нагоре