Обява за длъжността "Библиотекар" в Регионална библиотека "Дора Габе"

Свободно работно място за длъжността "Библиотекар"

в Регионална библиотека „Дора Габе“

 

Обявление

 

           Регионална библиотека „Дора Габе” град Добрич обявява свободно работно място за длъжността „Библиотекар” - по заместване .

 

  1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Област на дейност: Библиотечно-библиографска и информационна дейност.

1.2. Кратко описание на длъжността: Познава и спазва нормативните актове, инструкции, правила и други, отнасящи се до изпълняваната библиотечно-библиографска и информационна дейност; участва в дейности по: набавяне, организация, съхранение, опазване и ползване на библиотечните фондове; изгражда и поддържа библиотечно-библиографски и информационно-търсещи системи: каталози и картотеки в традиционен и електронен вид; осъществява библиотечно-библиографско и информационно обслужване на ползвателите на библиотеката; поддържа отчетна и технологична документация; осъществява културни, образователни, информационни и квалификационни прояви. Участва в комисии и работни групи по определени проблеми; планира и отчита дейността си.

     1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование: висше, степен „Бакалавър” или ”Магистър” с образователно-квалификационна степен по библиотечно-информационни науки.

     1.4. Професионална област  на специалността, по която е придобито образованието – Специалности с професионално направление "Обществени комуникации и информационни науки", професионална квалификация, придобита във висше училище, обучението по която включва най-малко 50 на сто дисциплини на библиотечно-информационния цикъл.

     1.5. Години професионален опит: Професионалният опит е предимство

     1.6.  Допълнителни изисквания: Добра компютърна грамотност, владеене на чужди езици.

      Необходими документи за кандидатстване:

      2.1.   Заявление за участие (свободна форма).

   2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация.

      2.3.   Автобиография.

      2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.

      3. Място за подаване на документите:

Кандидатите подават документите за кандидатстване лично /или чрез пълномощник/ в Регионална библиотека „Дора Габе“, ул. Независимост № 7, гише Регистрация всеки делничен ден от 09:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 до 16.00 часа.

Лице за контакт: Веселина Божинова. Телефон за контакти: 058/602 544

     4. Срок за подаване на документите: 02 май 2017 година включително.

     5. Етапи:

     5.1. Подбор по документи.

5.2. Списъкът на допуснатите до събеседване  ще бъде публикуван на на електронната страница на Регионална библиотека „Дора Габе” http://www.libdobrich.bg и на електронната страница на Община град Добрич.

Събеседването с одобрените кандидати ще се проведе на 05 май 2017 г. от 10,00 часа в зала 200 на Регионална библиотека „Дора Габе” – Добрич.

С избрания кандидат ще бъде сключен трудов договор за заместване на служител, който отсъства от работа на основание чл. 68, ал. 1, т. 3, във връзка с чл. 70, ал. 1 от КТ.

Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността при подаване на документите.

 

Актуално

Община Добрич започва кампания за пререгистрация на таксиметровите превозвачи за 2020 година

13.11.2019

Считано от 03.12.2019 г. Община Добрич ще започне кампания за пререгистрация на таксиметровите превозвачи с издаване на нови разрешителни и холограмни стикери за таксиметров превоз през 2020 г. Подаването на необходимите документи...

Община Добрич започва кампания за пререгистрация на таксиметровите превозвачи за 2020 година
ВИЖ ДОБРИЧ
15° C разсеяна облачност
Нагоре