Обява за длъжността "Библиотекар" в Регионална библиотека "Дора Габе"

Свободно работно място за длъжността "Библиотекар"

в Регионална библиотека „Дора Габе“

 

Обявление

 

           Регионална библиотека „Дора Габе” град Добрич обявява свободно работно място за длъжността „Библиотекар” - по заместване .

 

  1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Област на дейност: Библиотечно-библиографска и информационна дейност.

1.2. Кратко описание на длъжността: Познава и спазва нормативните актове, инструкции, правила и други, отнасящи се до изпълняваната библиотечно-библиографска и информационна дейност; участва в дейности по: набавяне, организация, съхранение, опазване и ползване на библиотечните фондове; изгражда и поддържа библиотечно-библиографски и информационно-търсещи системи: каталози и картотеки в традиционен и електронен вид; осъществява библиотечно-библиографско и информационно обслужване на ползвателите на библиотеката; поддържа отчетна и технологична документация; осъществява културни, образователни, информационни и квалификационни прояви. Участва в комисии и работни групи по определени проблеми; планира и отчита дейността си.

     1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование: висше, степен „Бакалавър” или ”Магистър” с образователно-квалификационна степен по библиотечно-информационни науки.

     1.4. Професионална област  на специалността, по която е придобито образованието – Специалности с професионално направление "Обществени комуникации и информационни науки", професионална квалификация, придобита във висше училище, обучението по която включва най-малко 50 на сто дисциплини на библиотечно-информационния цикъл.

     1.5. Години професионален опит: Професионалният опит е предимство

     1.6.  Допълнителни изисквания: Добра компютърна грамотност, владеене на чужди езици.

      Необходими документи за кандидатстване:

      2.1.   Заявление за участие (свободна форма).

   2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация.

      2.3.   Автобиография.

      2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.

      3. Място за подаване на документите:

Кандидатите подават документите за кандидатстване лично /или чрез пълномощник/ в Регионална библиотека „Дора Габе“, ул. Независимост № 7, гише Регистрация всеки делничен ден от 09:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 до 16.00 часа.

Лице за контакт: Веселина Божинова. Телефон за контакти: 058/602 544

     4. Срок за подаване на документите: 02 май 2017 година включително.

     5. Етапи:

     5.1. Подбор по документи.

5.2. Списъкът на допуснатите до събеседване  ще бъде публикуван на на електронната страница на Регионална библиотека „Дора Габе” http://www.libdobrich.bg и на електронната страница на Община град Добрич.

Събеседването с одобрените кандидати ще се проведе на 05 май 2017 г. от 10,00 часа в зала 200 на Регионална библиотека „Дора Габе” – Добрич.

С избрания кандидат ще бъде сключен трудов договор за заместване на служител, който отсъства от работа на основание чл. 68, ал. 1, т. 3, във връзка с чл. 70, ал. 1 от КТ.

Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността при подаване на документите.

 

Актуално

Председатели на Сдружения на собственици на санирани блокове получиха значки с герба на Община Добрич

20.09.2019

Кметът на Добрич Йордан Йорданов се срещна с председатели на Сдружения на собственици, които бяха пряко ангажирани с енергийното обновяване на жилищните сгради. Те получиха значки с герба на Община Добрич в знак на уважение и...

Председатели на Сдружения на собственици на санирани блокове получиха значки с герба на Община Добрич
ВИЖ ДОБРИЧ
15.27° C ясно небе
Нагоре