ОБЩИНА ГРАД ДОБРИЧ
ОБЯВЯВА СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА СПЕЦИАЛИСТ СОЦИАЛНИ ДЙНОСТИ И СОЦИАЛЕН РАБОТНИК
Обща информация:
Длъжност, звено, административна структура: Община град Добрич- Дирекция „Хуманитарни дейности”-
Социален работник и Специалист социални дейности по проект „Подкрепи ме ”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Описание на длъжностите по длъжностни характеристики:
В качеството си на персонал за управление на Звено за услуги в домашна среда организират дейността му и координират дейностите по предоставяне на услугите между потребителите на услугите и техните близки, и наетите лица за предоставянето им.
Специалист « Социални дейности »
1. Подпомага организирането дейността на Звеното по предоставяне на услугите.
2. Осъществява пряк контакт с потребителите и техните близки в офиса на звеното и домовете на лицата, изготвя социални анкети и мотивирано предложение за корекция в договорените услуги с Анекс.
3. Четири дни всеки месец оказва социална подкрепа и консултиране на потребители, ползващи услугите на Звеното - при подадена заявка от потребители.
Социален работник
1. Организира цялостната дейност на Звеното и координира дейността по предоставяне на услугите между потребителите на услугите и техните близки, наетите лица за предоставянето им.
2. Четири дни всеки месец оказва социална подкрепа и консултиране на потребители, ползващи услугите на Звеното - при подадена заявка от потребители.
Минимални изисквания за заемане на длъжностите „Специалист социални дейности” и „Социален работник”:
- Висше образование – завършена образователна степен бакалавър в сферата на социални науки.
- Професионален опит - 2 години в сферата на социалните услуги за възрастни и/или деца - за „Социален работник”;
- Мотивация за упражняване на дейността с целевата група;
- Умения за работа в екип;
- Комуникативни способности ;
- Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Internet;
- Не са осъждани;
За предимство се счита:
- Опит при изпълнение на проекти по ОПРЧР (минимум 6 месеца).
Начин на извършване на подбора:
- По документи
- Интервю
Документи за кандидатстване:
- заявление по образец/предоставя се на място в офиса на проекта/;
- копие от документ за завършено образование;
- копие от документ, удостоверяващ професионален опит /ако е приложимо/;
- автобиография.
Място за подаване на документи:
- Община град Добрич; ул. „Независимост” 7, ет.11, стая 5 /бивш партиен дом/
Краен срок за подаване на документи
- 05. 08. 2016 г. до 14.00 ч.
Обявяване на допуснатите до интервю – 16.00ч. на сайта на Община гр. Добрич.
Дата и място за провеждане на интервю
08. 08. 2016 г. от 09.00 часа
ул. „Независимост” 7, ет.11, стая 5 /бивш партиен дом/
Обявяване на резултатите – 9. 08. 2016 г.
Място – Интернет страница на Община град Добрич;
Офиса на проекта- ул. „Независимост” 7, ет.11